Marabo . welcome - to the place they call my life .

here we go again .

Publicerad 2010-02-28 23:54:43 i real life of .,

Ja, nu tycker jag, att designen är Bra .
eller, den fungerar för stunden .
Små justeringar kommer väl efter hand, då lusten hoppar fram .

Färgtemat är väl självklart, ljuslila .
älskade bakgrunden och resten hoppade på på det tåget .

Mest nöjd är jag väl över min alldeles egna 'ikon' i browsern - pratbubblan .
på de andra bloggarna under blogg.se har ju en browser ikon var det står 'blo' .
skit häftigt att ha en egen ! :D

ja, men det var det om designen .

annat om bloggen;
har haft en hel hög med andra bloggar förr , men de som ennu är vid liv är;
- mimmiogmarie
- rockstarbaby


ni kan ju kika in där, och se vad jag skrivit förr ..

Men nu skall jag laga lite mer Kategorier och annat smusslas på bloggen.
HÖRS SENARE INATT !

aja, om ni inte fått det klart, namnet är - Marie .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela