Marabo . welcome - to the place they call my life .

back in business?

Publicerad 2010-09-30 18:42:59 i real life of .,

Funderade på att man kanske skulle kunna börja blogga igen?
Börjar ju gå mot höst - så är ju inte lika mycket ute och ennu till har ju nian börjat så skolarbetet verkar aldrig ta slut, så sitter väl rätt så mycket hemma så man har väl tidin nu ige, tror jag?

Men vet inte alls om jag kommer orka blogga. Men vi ser hur det blir med det.
Ett inlägg nu som då kan man ju alltid kasta in - right?

Nåja, skulle kunna sitta här och blogga i två dagar om vad allt som hänt - men det orkar jag verkligen inte med.
Kan säga att mitt liv har varit allt annat än lugnt den tiden jag inte bloggat.
Både positiva och negativa saker har hänt - men mest positiva. Ja, när jag tänker på det så har jag levt min dröm.

Just nu sitter jag hemma, lyssnar på musik medan jag sakta men säkert städar rummet. Ville, Vidde &. Emil kommer kanske ennu hit ikväll och chilla lite. Man skulle ju kunna ta och se en film?
Tidigare idag var jag med Ika &. Engberg. Engberg lagade Ikas Tehotage (skoter) igång igen efetrsom bakhjulet låst sig. Så nu fungerar min taxi's fartmedel igen - grymt!

Morgondagens planer ät att ta sig igenom veckans sista skoldag, prestera högt på engelska förhöret, efter skolan hitta på något galet med bästaste Ina och sedan ladda upp med en mysig film med Ika på kvällen och mot sena kvällen far man väl ut med Ika och röjer in Karjaa city!

Veckoslutets planer är helt oklara - som alltid. Lika bra att ta dagarna som dom kommer och hoppas på det bästa. Skulle måsta skaffa fram lite mera pengar så man skulle kunna skaffa fram ett paket med tobak eftersom det snabbt minskar i mitt nyöppnade paket .. Fuck - vet ni hur jobbigt det är att röka? Börja aldrig ..

Men ja, nu ska jag ta itu med mitt rum och jag önskar er en bra kväll - hörs kanske senare?


- ika ♥ -

Aja, för er är Ika ny i bloggen. Hon och jag var bästa vänner till sjuan (sedan dagis) men sen hände en massa skit så ett helt år var vi utan att ens se på varann. Just innan skolan skulle börja på nian redde vi ut allt. Så henne kommer ni säkert läsa mycket om (: Aja, också om en annan som säkerligen kommer fram i bloggen snart (;

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela