Marabo . welcome - to the place they call my life .

mohha .

Publicerad 2010-03-31 19:28:59 i real life of .,

Kort om vad jag inte bloggat om egentligen .

FREDAG;

tänker bara berätta till er som inte hängt med , att då var det
ju Fest för min och Emma's del - i Ekenäs (:

LÖRDAG;

hände inte mycket , sov halva dagen efter en lång vakan och
för mycket "AJ-FAN-MITT-HUVUD!" ..

SÖNDAG;
Har inte berättat det här i bloggen , men de som har mej addad på Facebook
vet väl det redan vid dethär laget .
Ena kattungen somnade bort :<
Det var den 3dje kattungen från kullen som dog .
Hon somnade in vid mamma Smulan med alla syskon .
Har haft en liten 'begravning' - så gott som det går i kylan .

Pappa kom även hem från Spanien - vilket firades med ett
besök på Knäppen !


åt deras undebara räksallad !
ALLA MÄNNISKOR I KARIS - BESTÄLL DEN ! något av det bästa man ätit .
och salladen är STOR . + att den inte är något dyr , kring 7euro , om jag minns rätt .

MÅNDAG;
måndag is the STABLE - DAY
Så var där hela dagen .
ni kan tänka er hur timmen gick , när man varit borta i en månad .
NOT GOOD - men slutet gick fint !
Man hörde från många munnar "finally - MARIE IS BACK !"
( citerar - Alle, Emme &. Ida ;) )

red annars Pisang - MOAHHAH !


jo, mobba bilden ni bara - vadå 2006/2007 ?

TISDAG;
Hände inte så värst mycket , skolan gick som den brukar ..
Förutom att vi fick ut vårt finska prov !
Blev så jävla missnöjd :( fick en åtta ..
Helt okei , men depp när jag endå kan finska !

Hade även en vikarie i 3 timmar , 2 timmar matta &. 1 timme Fysik .
Paula, inte riktigt en personlig favorit till mej , så ni kan tänka er hur
man vantrivdes utav hälften av den skoldan !
Berättade jag annars , att jag skulle kasta mitt häfte till henne
och så flög de henne rakt i ansiktet ?

Vilket resulterade ..

ONSDAG;
.. kvarsittning !
Hade också förhör/prov i Hälsokunskapen idag .
Visste inte om det , så ingen läsning .
Men förhöret/provet gick helt okei .

Efter det så blev det snabbt till Canny ft. Emma och Soffi
och efter det att laga sig fet i Darin , på kebab !

Efter alla var mätta och nöjda , vandrade vi mot Uncan .
Hände inte mycket idag där och jag och Emma var allmänt trötta .
Eller mot slutet så öppnade vi lite fönster och satt oss där och fotade lite
på 60 foton på varandra ? Lite såndär Emma&MarieHuumorinTajua


vackraste Emma . ♥


James Bond &. Michael Jackson - eller hur det nu var !


Ja, nu vet ni kort om vad jag gjort , och då menar jag KORT .
haha .



Marie is back !

Publicerad 2010-03-31 19:19:55 i ,

Tror inte jag vill plåga er mer , I'm back !
Haha, nä - men vill helt enkelt skriva



+ att Ina måste ju ha något att läsa när hon kommer hem från Teneriffa !
Vilket ju är snart - GOD I MISS HER SO ! ♥

paus .

Publicerad 2010-03-29 19:42:25 i ,

tror jag tänker ta en paus från bloggen nu
en veckar eller så .
kanske mer - eller mindre .

måste komma iväg från bloggen ett tag .
har mycket bättre att göra än att sitta hemma och blogga
right now .

uppdaterar kanske då jag märker att jag saknar att skriva av mej .
men under tiden ..

HÖRS SENARE .

shit .

Publicerad 2010-03-28 14:23:05 i real life of .,

orkar inte blogga right now .
mår dåligt som fääään .

blev ennutill tvingad till kyrkan idag , dumma skriftskola !

men måste droga Burana nu, skall till Knäppen på mat
- senare och se på fotboll med Jennie gumman .

DUMMA
HUVUDVÄRK OCH YRSEL .

DAGENS CITAT

Publicerad 2010-03-27 13:07:54 i ,

'' EMMA HOPPA UP OCH NET OCH SKRIK 'PCHH!' !!! ''

.. and how she did it !



ps. detta skulle publiceras på fredagen kring 5 tiden .
mission failed .

O-M-G

Publicerad 2010-03-25 20:07:02 i real life of .,

http://www.travel-images.com/finland.gif
VI HAR JU FINSKA PROV IMORGON .
GUD !

Har inte läst på det ett dugg .
nåväl , kan finska endå så att jag får godkänt om jag
läser eller inte .

auch .

Publicerad 2010-03-25 19:59:04 i real life of .,

konstig sak hände nyss .
skulle sätta ner mej i soffan , och KNAX - mitt knä knaka till .

har en sån helvetes smärta i knät nu, att det inte är klokt .
tur har jag tid till röntgen på måndag morgon till
ekenäs sjukhus .

jäkla knän som bara krånglar .

http://media.ne.se/neimage/1150619.gif
en läkare tror att menisken, skenbenet
och ledhuvudet inte samarbetar som de borde ..


@ school .

Publicerad 2010-03-25 09:53:30 i music .,

tror ni ser den rubriken varje torsdag .
:D

Sitter nu i data salen och är på så jävla bra humor .
orsak  inte ennu identifierad .

hur kan man vara såhär glad fast man är helt skittrött .
nåväl .

lagar egna hemsidor i ITn, via HTML koder och så .
riktigt tråkigt och onödigt enligt mig .
har börjat fundera på varför jag valde IT över huvudtaget .
suck *
kanske man bara borde byta tillval ..


spelar annars musik på full nivå från mp3an .


Sean Kinston - Face Drop .

" saying that id look better if i was thinner
but you know you should of loved me for my inner "


Nej, men jag borde verkligen koncentrera mej på dethär
men HTML koderna och allt nu .
Men orkar verkligen inte just nu .


Senare idag har vi ju då somsagt gymnastik .
Men vi skall inte göra något speciellt .

Vi skall gå till Idrottsarenan och se på när det är
någon skolvolleyboll .

Passar fint för mej !

Vi skulle annars ha länkat , men mina vrister och knän är
lite sönder just nu, så vill vila upp dem till innebandyn senare idag !

HIGH PRIORITY .

pappas flicka =)

Publicerad 2010-03-24 18:13:21 i real life of .,

pappa skickade just sms från Spanien .
fan, jag saknar honom endå trots allt .. <3

förresten
, tror ni att ni kanske vill se bilder på kattungarna
nu när de är 1vecka gamla ?
lite tjat om katterna hela tiden , men de är ju skit söta
man får väl gnata på om dem :D

trött .

Publicerad 2010-03-24 15:20:06 i ,

borde farit på Kvällsskriftskola .
men det orkade jag verkligen inte med det .

har sovit så jäkla dåligt nu för länge , så orkar
inte med något extra right now .

höll på och somna på ett par en lektioner idag också .
suck *

men nu tänker jag ta och laga lite nudlar .
snabb energi och så .
avslutar med en rad choklad . ;)

bättre humör .

Publicerad 2010-03-23 21:21:51 i ,

är nu på mycket bättre humör .

att något så simpelt kan få en att må så mycket bättre
att något så simpelt kan få en att le så in i helvetes mycket
att något så simpelt kan få det att dra ihop sej i magen
att något så simpelt kan få en så lycklig

.. att något så simpelt kan vara du .

älskling .

Publicerad 2010-03-23 20:24:23 i real life of .,

är riktigt förbannad på lite allt och alla .http://www.wishingfriends.com/graphics/i_love_you_graphics/i_love_you_10.gif

men tack gode gud så har man ju
- Jennie, Lee &. Teemu .
tack !

härligt att ha många som man endå kan lita
så bra på !



måste ennu ta och ringa ina , om ja bara
hittar ork och lust till det .

+ att jag lovade Amanda ett samtal .



Men nu tänker jag ta och avsluta detta korta inlägg !
bloggar när jag lugnat ner mej lite ..

mobilblogg , heading for the city .

Publicerad 2010-03-23 14:30:06 i mobilblogg .,

SÄTTER NU MINA STEG MOT STAN . SKALL MÖTA UPP EMMA &. SARA . SARA SITTER  NU I FRISSAN , KUL . SENARE BLIR DET VÄL DÅ UNCAN MED EMMA . HAHA . UNCAN VAR FÖRR ETT PLACE JAG HATADE ! MEN FAN , HÄRLIGA MÄNNISKOR DIT JU . JAJA , NU LAGA SEJ KLAR . HÖRS SENARE .

hm ?

Publicerad 2010-03-22 22:46:45 i ,

vart ifrån kommer alla dessa 'ordspråk' ?http://www.desicomments.com/user/2008/04/8982/broken+heart.png

- a heart is not to play with , a heart is not a toy .
but if you want to break it give it to a boy .

- pojkar är som toaletter .
Upptagna eller fulla med skit .


något att tänka på ?
och nej , syftar inte på någon .
tror inte det i alla fall .
men hey, finns säkert en hel hööög
med underbara killar i världen .



Något jag började tänka på nu mitt i allt .
För det finns ju en hel jävla hög med ordspråk och saker
som typ syftar på att män sårar .


Vet inte många som är direkt riktade till kvinnor , men som om inte vi sårar lika mycket om inte mer ..
Något att fundera på ?





tänker be om ursäkt ..

Publicerad 2010-03-22 22:09:11 i real life of .,

.. för alla de tråkiga inlägg som varit och som kommer komma .
eftersom pappa lånat min kamera till Spanien ,
orkar jag inte fota eller något så .

därför är det oftast bara text och några google bilder i inläggen .
förlåt .


imorgon är det ju annars tisdag .
vad betyder det för er ?

för mig innebär det skolan och chill .
tisdag är som en extra måndag enligt mej .
lite småonödig och seg .

http://www.coolfreeimages.net/images/tuesday/tuesday_01.gif
men jag, jag önskar en en härlig tisdag , eller ja - morgondag !
och säger tack och gonatt för mej idag .

blir väl en snabb dusch och sedan snark för mej .

http://www.comment2u.com/img/comments/goodnight/sweet-dreams.gif

ps. snuskiga bilder ? jees.
ser ut som vita loppor som hoppar . haha .
bara för att tortera era ögon ;)

måndagen den 22 mars .

Publicerad 2010-03-22 17:21:15 i real life of .,

ja, inget stall för mej idag .
bestämde mej för att bli på stan med
Ina Emma Sara Soffi och Dani istället .!


Köpte kladdkaka gjorde vi också , och delade den
på fem .. Dani var tydligen på diet .

Träffade även en hel hög med finnar , som man brukar såhär i stan
i Karis .
- Jonna , Jamppa , Oula och några till hälsade man på .
haha .

intressant, javisst .



Men kom nyss hem för fryste så in i helvete och så måste jag gå
ut med hunden .
suck .

det är svårt när pappa inte är hemma .
då kunde man komma &. gå lite som man ville , för pappa satt endå alltid
hemma och kunde sköta djuren .

Men nu är det bara jag och mamma ..
och mamma jobbar ju och en massa annat .


Är för övrigt vrålhungrig .
lite småkonstigt för det är sällan som jag är såhär hungrig .
nu sitter jag och gnäller efter mat .!

tänkte laga lite pasta , lätt och enkelt .

http://irati.pnte.cfnavarra.es/cpsadrw/la_voz_menuda/blogs/media/blogs/ingles/pasta.jpg


ps. fick höra av min kompis (gammal kompis som flyttat :( )
att hennes pojkvän gått och varit otrogen .
blev rätt så förbannad .
fyfäääään vilken stil av honom .

het .

Publicerad 2010-03-21 22:42:11 i real life of .,

Jim är het .



Idag har det varit en väldans tråkig söndag .
nog för att de flesta söndagar är långa och totalt onödiga .
inte kanske alla , men majoriteten .

En hel del intressanta och allmänt överdrivna konversationer
på msn
har man haft med sig hela dagen .
tackar * . :D


Men nu tänker jag dra mej tillbaka under tecket
har verkligen sovit dåligt den senaste tiden
och klockan närmar ju sig 12 - finsk tid .

men vi hörs imorgon senare mot kvällen .
har ju stallet dåså .
men kanske en mobilblogg under dagen ?


ps. ledsen för alla tråkiga inlägg utan bilder och så nu .
men pappa har min kamera med till Spanien .

chatroulette .

Publicerad 2010-03-21 19:04:21 i real life of .,

HITTADE LITE GAMLA BILDER PÅ DATAN NYSS .





en tid sedan som mimmi var till mitt övernatt .
freaky med dendär killen som är typ en kopia av
Taylor Lautner , right ?


http://www.coutureinthecity.com/wp-content/uploads/2009/09/taylor-lautner.jpg

men ja, who knows .
kanske det var Taylor Lautner på andra sidan skärmen
som skulle ha oss och
'show some skin' ;)

fail .

Publicerad 2010-03-21 17:20:04 i ,



smart svenskar som kommer på namn till kattman
'' pussi - as good as it looks ''

stuck on replay ..

Publicerad 2010-03-21 15:59:03 i music .,

.. just nu är nog ;



Lifehouse - You and Me
( hade den inne på bloggen för inte så länge sedan skulle jag tro )

men anyway , hör på den helatiden .
tycker den är så jävla fin och så jävla bäst helt enkelt .

så nu drogas den hemma hos mej .


har även världens lust att baka just nu .
tackar väl Jennie för det !

men nu tänker jag dra min skit heta röv
- skämt förstår man väl ? -
och gå ut och gå med hunden .

inte för att jag vill det , märkte nyss att det snöar .
fanens fan .


tyckte denhär bilden var så söt , så ni måsta bara se den !

dumma pappa ..

Publicerad 2010-03-21 14:30:47 i real life of .,

.. dumma Spanien !
rätt så fusk att pappa flygit över till Spanien
för att spela golf i en vecka ,
utan mej !

alltså, ja vill inte spela golf, men man kan göra en hel hög
med annat dit ju !

Bäst för honom att han hämtar hem något till mej därifrån!
- spanskt godis , kanske ? :D

idrotts - torsdag .

Publicerad 2010-03-18 20:06:05 i ,

riktigt fin torsdag .
lite trött på morgonen efter förra nattens vakas , men det gick snabbt över .http://web.comhem.se/nihao/temp/pussgurka.png

skolan gick snabbt undan med dubbel timmar data,
dubbeltimme gymnastik
och en timme religion .
hade även historia, men var borta från den timmen .

i gymnastiken var det fotboll som gällde .
riktigt roligt, men var inte alls så mycket 'inne'
på det som jag trott jag skulle vara .
hostan gjorde det svårt att andas, så blev jätte lätt trött .

ingen destu mer satsning där .

sedan blev det ju innebandy träningar .
skitbra träningar idag .
ja, utom hostan men den hade nog blivit bättre !

i början var nog allt dock segt, men mot slutet blev det bara bättre .
vi hade 1½ timmes träningar med laget .
och sedan blev jag ennu efter och spelade med pojkarna på deras
träningar i lite på en timme, skulle jag tro .


mycket innebandy spelas idag !
men sådant gillar ju vi ! ;)

men nu måste jag gå i duschen .
hörs sen, pussgurkor .


@ school .

Publicerad 2010-03-18 09:41:43 i real life of .,

sitter i datasalen i skolan på IT timme .
vi gör egna hemsidor genom kodmaller ..

jävlas med mej, så ingenting fungerar .
jaja .

skall nu irriteras vidare !

Senare är det bollspel på gymnastiken i Idrottshallen.
Skulle vilja spela lite innefotboll denna gång .

Sedan efter det är dej ju innebandy träningar på kvällen .
längtar .

dingdingding .

Publicerad 2010-03-18 08:47:33 i ,

trodde katten hade fött klart vid den tredje kattungen
eftersom hon lugnat ner sej så .
så jag for och sova .

sovde i kanske 20 minuter och sedan kom mamma in i rummet
skrikandes
- '' MARIE ! en till är påvääääg !! ''

snabbt upp och se bara, en fjärde kom (:

så nu har man 4 stycken kattungar här hemma då .


första kattungen . (måsta klippa av navelsträngen eftersom Smulan var upptagen
men den andra som kom snabbt på)



sätter mer bilder senare .

får brottom nu ..

done ?

Publicerad 2010-03-18 01:11:57 i mobilblogg .,

TROR ATT SMULAN BARA FÅR 2 UNGAR DENNA GÅNG . IN THAT CASE , SHE IS DONE . MEN NU VILL JAG SOVA !

pyh .

Publicerad 2010-03-17 21:38:01 i real life of .,

säger nu godnatt till er , men inte för att jags kall sova utan ni (:

själv kommer jag vaka inatt för att hålla koll på katten .
vill inte ha Mamma ensam sittande med katten, eftersom hon inte
är van och så ..


Men nu skall jag förbereda med allt nödvändigt .
bloggar kanske efter eller om det hänt något .

pusshei . !

fantasi - stop .

Publicerad 2010-03-17 20:29:10 i real life of .,

otroligt lyckad onsdag idag på stan med Ina, Emma, Sara och Soffi !
började med en vanlig rund vandring i butikerna och att bli
utjagade av väktarna en hel del gånger .

Senare köpte vi en kladdkaka och delade den på 5 i biblioteket .
haha .

träffade även Igor mer Ina och Sara, eftersom Emma är livrädd för hundar
så kom hon inte med och Soffi höll sällskap .

Igors hund är underbar !
Blyg men så jävla söt . bara så ni alla vet .


Efter en tid så blev det kallt för allihopa så vi drog till Ungdomsgården, Uncan .
Sara for samtidigt på träningar. :(

På Ungan gjorde vi nu inte något speciell , egentligen .
Men fan vad roligt man endå hade ..
hur det går ihop vet jag inte ..

Men usch vilken fin dag idag har varit .


och imorgon fortsätter det hela antar jag .
Innebandy träningar ! ♥

Har inte tränat på 3 veckor innebandy nu ..
uschfy .


Men nu skall jag hålla koll på Katten , tror verkligen hon smäller
vilken minut som helst , typ .
http://i212.photobucket.com/albums/cc50/dahh01/kisses.jpg

fettokatten .

Publicerad 2010-03-17 19:50:05 i real life of .,

kom hem för en tid sedan .
berättar senare vad man gjort idag .
jävligt roligt och bäst var det i alla fall ! tack . <3

men i alla fall , fettokatten går nu runt i huset och järmar och skriker
och söker en plats .
tror hon smäller ennu ikväll/inatt .

vem vet, kanske det tittar fram lite råttor/kattungar ennu idag ?
nåväl, måste nu se vart hon tog vägen !

http://www.ericats.com/images/nyfoddAmy2S.jpg
inte min bild , tagen från google !

glass i flera lass ?

Publicerad 2010-03-16 20:37:05 i real life of .,

- nämen hej ! mitt namn är Marie Isaksson. Denna vecka har jag
drogat glass, 8 stycken närmare bestämt. hur många har du ätit ?

8 stycken glassar på 2 dagar ..
4 per dag alltså , normalt kanske ?

Men nu skall jag ringa världens viktigaste phone call .
efter det duschen och sedan sova .

kommer dö imorgon i skolan . HJÄLP!
http://rinalie.files.wordpress.com/2008/12/ice-cream.jpg

ps. 100gånger förlåt för en dålig bloggning idag .

brukar inte våren komma i mars ?

Publicerad 2010-03-16 18:20:27 i real life of .,

- varför snöar det som bäst nu då ?

vanligtvis så brukar ju våren komma smygande i mitten utav
mars , men ja, nej .
nu skall det snöa .
vad är idéen med det då  ?

http://www.paleda.se/images/bild/heindsn/00644079.jpg

har inte orkat blogga något allt idag.
var hemma idag igen på grund av denna dumma förkylning .
- stegring, rethosta, täppt men samtidigt rinnande näsa och en massa annat onödigt
har djävlas med mej nu en lite för lång tid .

+ att jag nu också har världens ryggont, av allt hostas .
hur normal är det då ?


Har annars blivit lite väl vidskeplig ?
Brukar inte tro på horoskop och så, men nu när telefonen kom tillbaka
så hade den uppdaterats . och en ny funktion är att ELLE finns på telefonen .
nivet, tidningen ELLE ?

nåväl, där uppdateras Horoskopet dagligen , och det är ju dit jag far genast
jag vaknat .
http://hubblesource.stsci.edu/sources/illustrations/constellations/images/sagittarius.png
TROR NI PÅ HOROSKOP OCH/ELLER ANDRA VIDSKEPLIGA SAKER ?

done .

Publicerad 2010-03-15 21:52:12 i real life of .,

för de som läste inlägget som nu är borta
så är allt upprätt mellan henne och mej .

Hon gjorde fel mot mej , hon vet det själv .
Men nu är allt klart .
Kunde inte älska henne lite mer .

Jag tänker faktist säga vem hon var nu också .



JAG ÄLSKAR DEJ, ALEXANDRA LINDÉN . ♥

nu sätter vi dethär bakom oss (hehe, säger jag nu Alle, men du vet nog,
sheat hur det kunde bli ! ;) )


Alex är som en syster , man hatar inte sina syskon .

ps. har världens ljuvligaste meddelande från en ljuvlig Alle på
telefon . 5 sidor BEIBE .

my baby is back !

Publicerad 2010-03-15 14:33:40 i real life of .,

Min telefon är nu klar reparerad !
My HONEY is back !

Nu slänger jag Emmas telefon i väggen och säger kiss my ass !
( alla förstår väl skämt )

Emma, I love you för att jag fick låna din gamla .
tack !

MEN MIN BABY ÄR ENDÅ TILLBAKA !

Hehe .

Publicerad 2010-03-15 14:02:26 i ,

min ena katt är en Bitch .
http://www.bandofcats.com/wp-content/uploads/2008/10/cat-halloween-products_28.jpg
Kom på henne gnava på mina hörlurar till musikspelaren .
tur så hann jag i tid , de är ennu hela !

Men nu måste man ju tejpa allt samman för all säkerhet !
Dumma katt, dethär är andra paret hörlurar !


ser ni hornen på hennes huvud ? De växte ut redan när hon var i ung ålder .
ps. mobba inte det som jag har på mej, TACK ;)

tröstlänsning .

Publicerad 2010-03-15 10:43:49 i real life of .,

skall kravla mej de hundra metrarna till den lilla butiken
här nära mitt hus .


Behöver något att läsa , anything .
Elle skulle nog sitta bäst nu, tror jag .

Nej !
Cosmopolitan .

Men fan, de har de endå inte . suck :thumbdown:
http://www.jessicaalbasource.com/wp-content/uploads/2009/01/jessica-alba-cosmopolitan-feb09.jpg

To Ina !

Publicerad 2010-03-15 10:35:54 i ,

om du på något vis läser det här med tanke på att du har ITtimme ,
så kom för fan in på msn !



Ina &. Emma @ Hussatimmen ;)

måndagmorgon . - varnar för långt och onödigt inlägg !

Publicerad 2010-03-15 10:27:07 i real life of .,

Jaha , nu sitter jag i köket och har nog aldrig varit mer sliten än såhär . :(
värsta förkylningen , andningsproblem och huvudvärk
så ja, ingen skola för mej då alltså .

vilket fan är synd , eftersom man inte träffat Ina på evigheter ..
+ att Mimmi har födelsedag idag , vadå depp att ligga hemma ?

Sen har vi ennu till prov i Modersmål idag , så dit for det .
och jag hade faktist läst !

Men nu gäller det att friskna till här hemma så man är
back in school imorgon .

http://www.drjeffcornwall.com/back-to%20school.gif
Har annars fetto katten runt benen på mej varje sekund just nu ..
hon har sitt '' jag-tänker-föda-så-ta-hand-om-mej'' beteende på .

Skulle vara bra om hon skulle ploppa ut lite kattfaner just nu ,
för nu skulle jag vara hemma ifall det skulle bli komplikationer .

Hemma har vi haft 3 kattkulla förut , så jag har vanan inne ..
har varit med i alla, från början till slut .
ni skulle veta paniken som hoppade på första gången .

Min första katt, Sasha , mamma till de två katterna vi har nu, hade ju då
varit havande i en tid . Vi visste ju inte mycket, eftersom det var första katten vi hade ..
Minns att mamma &. pappa var borta, var minns jag inte, men jag var ensam hemma i alla fall .


Sasha .

Kommer även ihåg att jag satt på golvet , lutade ryggen mot soffan
och benen under soffbordet och såg på tv .
Katten låg på soffan .

Mittiallt hör jag ett sjuhelvetes ljud, så jag ser upp .
Vad ser man då, jo !
En katt och en råtta , eller ja, en nyfödd kattunge .
Paniken satte in, fort .

Sprang efter handdukar, lakan, värme'påsar' ja allt som jag trodde skulle behövas .
Rev snabbt ner en kattbok från min hylla och tillbaka till vardagrummet .

Ringde även runt till en hel del människor i ren panik .
lite senare fick jag Ela över till mitt som höll mej lite lugnare , nog
för att Sasha hade ploppat ut alla 3 kattungar då redan .

En pojke och två flickor fick vi den gången .
Laku, Smulan och My .

Laku dog men Smulan och My behöll vi .
En tid senare försvann Sasha och kunde inte sakna henne lite mer .


Smulan - My - Sasha .

Ett år senare, hade My kattungar .
Minns att jag var i skolan när allt började, pappa ringde i panik .
Fick fara hem från skolan , tror att jag aldrig cyklat så snabbt  hem .!

3 kattungar även då, 2 pojkar och en flicka.
Flickan dog efter en tid, My hoppade imisstag på henne, så hon bröt väl nacken .
My var ingen vidare bra mamma ..
Men pojkarna behöll vi, Baghera och Rufus .

Medan My hade Rufus och Baghera i ung ålder, så födde Smulan en kull.
4 ungar, nytt rekord i vårat hus .
3 flickor och en pojke .
Alla mår nu jätte bra i sina nya hem :)
vet inte vad de alla döptes till , men 2 vet jag .
'' Tigris och Viiru'' .

Att ge bort kattungarna var nog något otroligt hemskt .
Man fäster sig vid dem så snabbt ..

Nåväl, efter att de hade nya hem, så var det lugnt hemma med de 4 katterna.
My, Smulan, Rufus och Baghera , men inte länge till .

Rufus blev sjuk, som om han fick ätstörningar.
Han spydde upp allt han åt, han gick ner drastiskt i vikt och mådde helt enkelt dåligt .

Samma vecka vi beställde tid till veterinären åt honom, avled han .
Baghera började 'tröstäta' nu när han var utan sin bror .
De hade varit så jävla nära, när My inte varit den bästa mamma,
jämfört med Smulan, bättre kattmamma får man allt leta efter .

Baghera gick upp som fan i vikt, sedan ner och upp igen .
Men sedan stabiliserades det på en normal vikt .

Några månader senare, försvann han dock .
Tror det var My som jagade iväg honom, de båda var nämligen borta
i en halvvecka, men bara My kom tillbaka .
&. det händer ofta att honkatter jagar bort pojkkatterna ..


ojdå, det blev nog långt dethär ... :s
och beklagar att jag inte har mer bilder och så , alla har försvunnit .. :s
för fotografera gjorde jag allt !

Nämen nu helvete tycker jag att jag hört katt järm i vardagsrummet .
Hoppeligen falsk alarm .. ?

jävla melodifestivals - snack .

Publicerad 2010-03-14 19:32:04 i real life of .,

ja, alla talar om Melodifestivalen justnu .
nu skall jag förklara detta till er svenskar som ur en finsk synvinkel ;

Låten som vann , kommer inte klara sej i Eurovisionen .
Manboy däremot , jafan .
En låt med 'sväng' som fastnar , och ja, Saade är snygg .

lätt och enkelt!



för är det inte så , att det är mycket roligare med en snygg som
representerar landet ?

många unga tjejer ser ju och röstar ..


Själv bryr jag mej inte om melodifestivalerna och så , men när mamma såg på
det igår , så såg jag en liten stund + idag på nätet .
kunde inte hata vinnarlåten lite mer .


aja, hade annars en otroligt hög telefonräkning .
över 200 euro , så nu skär jag ner på mitt textas och ringas .

men nu tänker jag koncentrera på msn , pratar med härligaste Jennie som bäst .
+ en hel hög med andra ljuvliga människor .
&. så redde man upp något 'viktigt' nyss .
ja, söndagssysslor .

men nu skall jag göra annat ..
måste ennu ut med hunden , fast jag är rätt så förkyld ..
sedan ett bad , i badkaret ofc .

läsa lite på moddaprovet med , men det är inte av högsta prioritet .
hatar det svenska språket ..

men ja, hörs väl senare .




TUGGUMMI FÖRBUD ?

Publicerad 2010-03-14 11:24:13 i real life of .,

visste ni , att tuggummi varit förbjudet i Singapore .
och nu är det bestämt att förbudet skall fortsätta ..

'' Tuggummi är fortfarrande bannlysta i Singapore .
Stadsstaten beslutade på torsdagen att ha kvart förbudet
mot försäljning och import av tuggummi .
Singapore, som är känt för sin renlighet, förbjöd tuggummin
redan 1992.
Beslutet fattades eftersom folk klämde fast tuggummi
på bänkar, bord, dörrar och i hissar på offentliga platser .
Det är både dyrt och besvärligt att städa bort dem, konstaterade regeringen. ''

Källa; Västra Nyland :'D - finsk dagstidning .

jag vet att jag inte skulle klara mej utan tuggummi ..
tuggummi missbrukare ? javisst .

http://picnica.ciao.com/de/4401054.jpg
som sagt, inte min bild . ^

men Wrigley's Airwaves tuggummin är nog klara favoriter !

snart smäller hon !

Publicerad 2010-03-14 11:02:17 i ,

ja, snart smäller katten - eller ja, snart föder hon .
tror att den kommer hända här inom några dagar , senast om en vecka .

hon är fan gigantisk !









bilder kommer ju ofcourse på kattjävlarna sen . ;)

aja, NÅGON SOM ÄR INTRESSERADE AV KATTUNGAR I FINLAND ?

svar ;

Publicerad 2010-03-14 10:28:11 i ,

svar på den anonymas fråga finns i ett tidigare inlägg
under kategorin '' svar '' .

sök där . (:

ytterst mysigt .

Publicerad 2010-03-11 18:19:54 i ,

nu skall här ätas glass och grekisk sallad !
blir lite tv på menyn .. :p

tyvärr får man också company av Historie boken , som inte vill lämna mej ifred .
HA EN TREVLIG TORSDAG !

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00108/sallad_108345w.jpg

dåligt med mat idag ..
man behlver ju faktist kött på benen här, halååå , vart är kalorierna ?

sen middag .

Publicerad 2010-03-11 17:50:39 i ,

vad brukar ni äta som sen middag eller ja, middag?
idag skall jag äta lite grekisk sallad.

info som är nödvändig !

men denna grekiska sallad är inte som alla andra, nej !
för pappa handlade tomaterna och handlade lite öl på samma gång .

när han kommer hem , så har ölflaskan gått sönder .

ja, denna grekiska sallad med alla de finaste grönsakerna får nu
sällskap av öl - marinerade tomater !
tack för den pappa !
http://4.bp.blogspot.com/_fBngOe5kHtk/Sz6mVTGqM7I/AAAAAAAAA_w/KQT-tKYq9CU/s320/tomat.jpg
men nu skall här supas tomater ;)

new shoes .

Publicerad 2010-03-11 14:39:56 i ,

skorna jag beställde från hm har nu anlänt !

nu väntar de bara att få dansa iväg med mej på en sommar dag (=

och svar till 'Majo':

lite skillnad att sätta in filmer på YouTube var man verkligen gör bort
sej eller tex. sjunger falsk .

Mimmi har inne låtar , men hon sjunger inte falsk !
en helt klar skillnad .

och våra videoinlägg var kanske lite , hm , speciella ?
men vadå ? de var som vi är .
och de var inte pinsamma , då skulle vi ju inte satt ut dem !
tänk lite !?

jo ursäkta , lite små irriterad idag faktist .
missar ju innebandy på grund av denhär jävla förkylningen .
satans snö och kalla fucking väder !

och vad hatar man mest ?

Publicerad 2010-03-11 09:36:36 i real life of .,

jo, att vara sjuk !
vilket jag är nu ..

sitter hemma med en sjuk hals , täppt näsa och stegring .
låter som en våldtagen valross när jag pratar .
inte kul !

men skall vila upp hemma nu , och imorgon back in school !
man vill ju inte sitta hemme en fredag !
inte denna fredag i alla fall ;)

kommer renskriva religion saken hemma , så ger jag den till läraren idag .
hade den klar igår , men tänkte att jag renskriver den på timmen .
skall även läsa till 2 prov !

har nämligen både Fysik och Historia prov imorgon .

förutom min lilla nördiga hemma torsdag , så skall jag bara ta det lugnt .

kan hända, om stegringen går ner , att jag far till innebandy träningarna och fotografera
när de andra tränar , för inte tränar jag när jag är 'sjuk' .
eller ja, om jag far så är jag inte sjuk mer ..
:D

hoppeligen fattar ni något av mina lite egna förklaringar .

textar just nu med Alle , den prutten . <3
inte precis så sociala vi heller .
mest en hög med glada smilien och lite HEHEas här som där .
precis så .

ja, men nu skall jag sluta tråka ut er med detta 'jag-är-sjuk-och-har-inget-liv' - inlägget .
vi hörs senare mot dagen !


fyfan vad jag saknar amanda ! <3

sött .. ?

Publicerad 2010-03-10 20:30:19 i ,




<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7BVvNE78lyc&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7BVvNE78lyc&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>


http://www.youtube.com/watch?v=DEtP9zQAOI4
( sista gick tyvärr inte att bädda in )

hur vågar man ens sätta upp sånt här på YOUTUBE ?
tänk hur många som kan se detta .
fy .

orkar inte blogga .

Publicerad 2010-03-10 19:09:09 i ,

har ingen lust till bloggning just nu , men tvingade på ett kort inlägg .
blir nu lite skriveri på religions uppgift och senare lite läsandes
på 2 kommande prov .

så en liten nörd onsdag .

http://www.lushtshirts.co.uk/images/products/not-a-geek.jpg
annars så har jag nog inte varit med om så mycket mer genant än det idag .
att stå utanför butiker och saker och samla in pengar .!
visst, är för en bra sak .

men otroligt genant är det att tigga pengar med en ful väst på och skrika
'' MONEY FOR HAITI ! ''
neitack .

dumma präst som tvingar karis skribenter att göra sådana generande saker.
nåväl .

HOPPAS HAITI BARNEN FÅR MAT NU I ALLA FALL .

http://tomorrowmuseum.com/wp-content/uploads/2008/05/haiti.jpg
rädda the peps på Haiti .

godmorgon från skolan !

Publicerad 2010-03-10 08:43:13 i real life of .,

sitter nu i datasalen och får surfa fritt .
mysigt .

tog nyss något test om vilka yrken som skulle passa till en .
- lärare
- advokat
- psykolog
- socialarbetare
- egen företagare


det var några som i alla test , visade 5* stjärnor .

men nu så slutar timmen , så dags för rast !

imorgon .

Publicerad 2010-03-09 22:45:56 i real life of .,

morgon dagens planer är inga märkvärdiga .
blir antagligen skriftskola , om jag orkar .. ?

eller sen en tid på stan med Emma . ♥
skulle bli en tripp till Canny , igen !
Lite pizza eller kebab skulle ju också sitta fint ! :D

idag var ja ju som sagt med ina på stan , och fan så roligt man kan ha !
just innan vi skulle få skjuts hem med hennes mamma , så passa vi på med ett
besök till lågstadie - gården . (Små)barnen har plattat till alla snöhögar så de är
alldeles is, så de åker pulkka och peffis ner där på rasterna .

ina och jag hittade ju förstås en två - manna peffis , som vi genast tog till användning .
så där åkte vi i de skithala backarna med blåmärken som följden .

vi filmade också , så kanske , bara kanske , får ni se en liten film !
ajo , borde ta och använda mitt videofy.me igen .
inga videobloggar har det varit på länge !
påminn mej med det , om ni har lust med något i den stilen :)


men nu skall jag nog ta en snabb dusch , föna håret och gå och sova .
men vi hörs imorgon och TA DET LUGNT I PULKKABACKEN !

http://www.edu.fi/oppimateriaalit/englishforme/kuvat/pulkka.gif

bilderna som jag lovade !

Publicerad 2010-03-09 22:12:53 i ,





det som kom hem från internet beställning och sedan Madrid .
+ något smått som jag inte orkade fotografera .

annors , köpte ett par tights idag i Canny .
men tror jag glömde påsen och det i butiken på stan , FAN .

svar ;

Publicerad 2010-03-09 21:23:42 i ,

vad jag vet , så har jag sagt på min &. mimmis delade blogg ,
att jag bara vill utveckla min kondition och musklelstyrka .
vilket görs via träning .

kommer inte ihåg att nämna att tappa kilon ?
kanske jag gjort det , men inget jag minns just nu (:

i alla fall , så väger jag nu 49 kilo , säger det öppet och bryr mej fan .
tycker verkligen det är för lite för en tjej på 14 år och på en längd på 170cm !

så nu håller jag endå på med träning , som förbättrar kondition och musklelstyrka
medans jag försöker gå upp några extra kilon .
genom att äta mer på kvällarna , så går det ju rätt så lätt :D

hoppas du, anonyma, fick svar . =)))
och till den andra anonyma ...

HOPPAS DU FICK SVAR PÅ ATT JAG NOG INTE VILL GÅ NER I VIKT !

http://rlv.zcache.com/say_no_to_anorexia_1_tshirt-p235101340257065240c55g_400.jpg



anorexi och ätstörningar och andra psykiska sjukdomar
riktat mot utseendet , borde inte få finnas !

håller någon med mej ?


måste verkligen skärpa mej !

Publicerad 2010-03-08 21:33:29 i ,

har inte orkat sätta kameran på laddning ..
så inga bilder kommer än .
men nog snart !

min orsak är väl lite fånig, har varit så jävla GLAD !
har världens bästa veckoslut på gång !

ja nu jävlar om det inte slutar på det sätt det är planerat !
oj vad GLAD jag är .

berättar kanske om planerna .
men nu > kvällsmål .
eftersom jag vill gå upp i vikt , äter ja mest på kvällarna . http://konditoripallas.se/img/bild08.jpg

den lilla sommarväskan !

Publicerad 2010-03-08 18:50:56 i ,

har nog varit hemma i en tid , men såg lite på innebandy på tvn
så orkade inte blogga !

tror att jag nu genast skall ladda kameran så får ni bilder på sakerna jag köpte
i Madrid ennu idag .
men får se med den saken !

tror också att jag imorgon skall köpa en till liten sommarväska imorgon .
skulle bli den fjärde på en vecka !
men ja, det beror på ..

ENLIGT MEJ ÄR DET ANNORS ETT MÅSTE MED SMÅ VÄSKOR TILL SOMMAREN .!


alla dessa väskor är från HM och för billiga priser .
tog dem som exempel ..

Ja, FY för stora väskor i sommar och vår .
endera små och söta, eller gigantiska ! ;)

the city of karjaa !

Publicerad 2010-03-08 15:35:04 i real life of .,

sitter nu i biblioteket och leker nörd på deras datorer med Emma bredvid mej !
var tidigare också med Ina &. Emma ett varv till en klädbutik, Canny .

Emma och jag har bara gått runt och inte gjort så mycket sen dess .
var nyss till butiken och köpte lite nödvändigt och mindre nödvändigt !
- hårspray ( got 2 be - smooth 'n chic
- godis ;)
- läppbalsam
- deodorant
+ lite hundgodis till fettot där hemma
!

men nu skall jag och Emma dra vidare , vart vet jag inte :D

hörs sen när jag är hemma!

stön !

Publicerad 2010-03-08 00:13:31 i real life of .,

har nu rett upp allt för idag , är så trött nu , så fortsätter imorgon .
skall ennu i duschen för känner mej så helvetes sliten .

hörs imorgon pussgurkor !


suddish på ina &. mej !

härligt . !

Publicerad 2010-03-07 23:58:31 i real life of .,

här regnar det in kläder !
köpte ju en liten del kläder &. sådant från madrid .
och mamma hämtade nyss in ett hm paket som hon glömt att ge till mej till rummet !

bara hälften av det jag beställde för en dit sedan .
men endå !

världens sötaste vit - rosa randiga blus och 2 skit söta väskor .
en svart leder imitation och en leder brun , även den imitation .

spring and summer , here i come !

disaster !

Publicerad 2010-03-07 22:57:16 i real life of .,

aja, min telefon är på reparation .
min ack så gamla *host telefon :<

om någon är intresserad , så är det en liten del av skalet som är löst .
störde mej ytterst lite , och eftersom det far på garantin , så varför inte få det lagat .

så nu lever jag med någon gammal snusk telefon , min mammas gamla ..
vill inte ha min gamla just nu , för skärmen är jätte skrapad .
ja, man har ju lyckas ett par en för många gånger kasta den i marken .

tänkte passa på med ett snabbt 'stackars - mej - inlägg ' ..
men nu måste jag fortsätta reda upp klädskåpet .

sedan ennu en sista minuten dusch , och sen > godnatt !

JAFAN ! har väl ennu läxor - men de orkar jag antagligen inte göra käns det som .



är annars förkyld , hur bra låter inte det ?
'' jo heissan , jag var till spanien & har nu en jobbig förkylning ''

llove .

Publicerad 2010-03-07 22:49:17 i ,

jeans - shorts med hängslar och top med motiv innanför shortsen .
behöver ingen större förklaring .

(bilder kommer ;) )

jag erkänner .

Publicerad 2010-03-07 21:58:14 i ,

vill ha något , som jag alltid sagt att låta bli .
men nu jävlar spelar mina ögon mej ett spratt .

för detta faller mej så mycket i smaken just nu .



tycker verkligen att denna byxdress skulle sitta fint till sommaren .
så jävla lockande att beställa hem den ..

ja, byxdressen är ju då från H&M för 29,95 (eur0) .
kring då 300 kronor .

vår- och sommarfärgerna 2010

Publicerad 2010-03-07 21:06:51 i ,



vår- och sommarfärgerna -10
riktigt mysiga färger i år , enligt mej !

24de färgen, chockrosan - kommer vara härlig .
inhandlande ett par sådana skor från spanien (bild kommer)

även 18de färgen är trevlig , en mjuk fin färg .
härligt .

men dock är det ju mer än tillåtet att bära andra färger !
skulle ju verkligen vara tråkigt om alla skulle gå klädda i dessa färger .
haha . :D

men man kan ju kalla dessa färger från utgångspunkt - inspiration .
fast ja, inte kommer heller jag följa dessa fullt ut .
men tvivlar att någon gör det ..

uppedatte .

Publicerad 2010-03-07 19:43:32 i ,

skall nu ut med hunden !
lite senare skall jag komma med ett avslöjande ;)


tråkiga flygresor kan resultera onödiga bilder !

borde ha publicerats halv 8 !

Publicerad 2010-03-07 19:13:39 i real life of .,

sitter nu hemma med ina . !
hon har varit här redan en tid , men orkat blogga nu först .. :P

i påminne var det riktigt kul, många härliga peps var där .
- jennie .
- lenny .
- ben .
- ville .
- alle .
- alli .
och några andra , men var inte så mycket med dem (=

skall sätta kameran och laddas , så får ni bilder på det lilla jag
köpte i spanien lite senare .

men nu tänker jag apa mej med bästaste ina den lilla tiden som hon ennu
är hos mej .
bloggar senare !

snabb update .

Publicerad 2010-03-07 10:29:46 i real life of .,

Hei ! :D
Nu är jag ju då hemma från Spanien, Madrid .
Riktigt fin stad med mycket att se och med en sån sjuhelvetes människoskara !

Orkar nog inte ladda upp bilder från kameran just nu , för har lite stress ..
tror jag nämligen skall fara till påminne ett varv med Jennie . <3

och senare kanske man träffar ina ! <3

under tiden får ni läsa inas blogg , eftersom hon varit jätte duktig att hålla bloggen vid liv !
LÄNK !

men nu skall jag klä på mej och ringa ina ett varv .
skriver senare !

HA DET BRA !



ps. om ni någon gång får chansen ,
flyg över Amsterdam när det är natt .
något otroligt
!

ina här .

Publicerad 2010-03-05 19:24:59 i real life of .,

om ni vill veta är marie nog säkert snart påväg hem ! (: .

idag hade jag fysik-prov och lite andra slappa timmar .
marie är i spanine och mimmi blev sjuk så var jag med emma för det mesta istället <<3 .
blev en stund på stan oxå efter skolan (; .
är sjuk om ni vill veta .
men nu godis och hauskat kotivideot !

blir ei mer bloggas för min del !
sorri .

wtf .

Publicerad 2010-03-03 17:13:00 i real life of .,

säger bara här nu på maries blogg att : det var slut bloggat för min del !
iaf för idag och kanske en tid fram över . !
orkar bara inte bråka med blogg esse som för den delen är skit , när designen bara försvinner !
loggar nu ut från maries blogg för att ei förstöra nått för henne .

hei halloi !

Publicerad 2010-03-03 16:18:00 i real life of .,

hei alla maries blogg-läsare ! :] .
bloggar här lite och håller bloggen vid liv så ni har nått att läsa .
men skriver inte allt för ofta .

skolan var idag helt chill , satt bara och tänkte på att :
-nu är marie på flygplatsen , nu stiger hon på planet och nu åker hon iväg ;< .
ganska deprimerande nog ;]] .
ha de bra iaf ! < 3 .

imorron är det frilufts dag , skall skrinna :] .

jjep , nu och blogga på min egen blogg !

-grauh .

before i leave ..

Publicerad 2010-03-02 22:09:11 i real life of .,

TACK FÖR ENNU EN RIKTIGT FIN STATISTIK !


and keep it up (: <3

som sagt; blir dåligt bloggas fram till söndag .
men gav ina ett uppdrag att hålla bloggen småuppdaterad . ;)

så det lönar sej antagligen att kolla in lite nu som då för att se vad
för kuligt ina kanske har publicerat, om hon orkar .

men nu måste jag verligen i duschen och göra mej klar !
gonna miss you all .

ps. om någonnågot vis ser min hund
(mest riktat till Ela - antagligen )
GE HONOM EN STOOOOOR KRAM FRÅN MEJ !
- tack



ps2. ni som ville att jag skulle köpa något om jag hittade .
texta till mej på morgonen innan kl. 10 vad ni söker & färg + storlek .!
( ex. > skjorta , blå-vit randig - s )

ni kan nog skicka efter det med, men det kan bli dyrt !
men ett textmeddelande kan ju nog inte skada (:

madrid - here i come .

Publicerad 2010-03-02 21:55:01 i real life of .,

ja people , nu skall jag bara i duschen packa det allra sista
och sedan och sova .

imorgon är det tidig väckning ( kvart före 6 ) så man hinner till Helsinfors flygplats .

sedan bär det av mot Spanien, Madrid + en kort mellanlandning i Amsterdam .
jag tvivlar att det kommer bli något bloggas , för vet inte om det finns datorer
tillgängligt på hotellet .
men om det finns , lovar jag att kasta in ett inlägg eller 2 ! :)

är ju som sagt inte för någon lång tid , så på söndag senast får ni ett inlägg
med bilder och sådant .
om jag nu orkar fotografera , tycker sånt är lite onödigt, egentligen .


men nu skall jag nog dra mej ner till säng och hoppas att jag får sömn .
har ingen egentlig resfeber , men är så jäkligt orolig .
är verkligen flygrädd , och nu med det lite sämre vädret , så vet man ju aldrig ..
so wish me luck !

annors, flyget avgår väl lite över 10 .

mimmi, ina &. jennie - ringer er före jag stiger på flyget
gonna miss you guys .
antagligen ringer jag Alle &. Emma med
<3

och ina, mimmi &. jennie - ringer er även när jag är i Madrid .
blir ett typ 2 minuters samtal !

men nu skall jag dra mej ner till den förbaskade duschen !
see ya all on sunday !

http://www.icome.net/wp-content/uploads/2009/08/Beautiful-of-Madrid.jpg

bild från Madrid .

( för er lite mer okunniga i geografi , Madrid ligger riktigt inne i Spanien ..
och där är inte sådär jätte varmt - ca. 5 - 13 grader .. )

påtal om geografi , hade geografi prov igår , gick inte så värst bra .
( och här talar jag om folk som inte är så duktiga på geografi .. )
men får skylla mej själv som inte läste så värst flitigt .

nåväl , nu TAMMEFAN duschen !! :D

inköp .

Publicerad 2010-03-02 19:28:16 i real life of .,

vettigt inköp till Madrid > imorgon !
- ny plånbok













LEDSEN FÖR DE DÅLIGA BILDERNA .
plåboken var billig > 20euro / ca. 200kronor
men minns inte vad butiken hette :s

men där jag köpte den , så gick den nu tyvärr slut :s

tack !

Publicerad 2010-03-02 15:35:17 i real life of .,

verkligen världens bästa start på bloggen !
hade 60 läsare igår !
hur lyckades det ? tack så otroligt mycket ! <3


idag är ju statistiken än låg , men hoppeligen höjs den mot kvällen !
tack än en gång !


hemmamys .

Publicerad 2010-03-01 20:48:38 i real life of .,

sitter nu hemma, bänkad i soffan med film som rullar .
hunden ligger bredvid och snarkar .
äver coca-cola och lite chips .

perfekt hemmakväll .

men nu skall jag nog avbryta för en stund filmen
och gå ner i duschen .
vill ha bort det starka ljuset av nyblonderat hår .


bild från mimmis idag ! :)

hemma .

Publicerad 2010-03-01 18:35:56 i ,

→ update . :thumbup:
är nu hemma , men skall genast ut med hunden .

@ Mimmi's

Publicerad 2010-03-01 16:12:57 i real life of .,

Sitter nu hemma hos Mimmi <3
så ja, blev en hel del ändrade planer .
inget stall för mej idag , vilket nog käns skönt .

Men nu blir det att ta det lugnt hos Mimmi , och people ,
snart åker det en blondering ner it håret på Marie !



ready, set - GO !

Publicerad 2010-03-01 00:31:37 i real life of .,

Ja, nu tycker jag att vi har en start på något som kommer bli
min Blogg . ;)

annors, innan ni börjar undra över "hur orkar hon ladda alla smileyn ner till bloggen?"
- jag gör det inte !

har installerat i min design att det kommer smileyn genom koder .
tuffa grejer .


men till annat !
- någon som såg på ishochey - matchen > Canada vs. USA ?
och vilka hejade ni på isåfall ?

själv såg jag delvis , och klart att man hejade på Canada!
och Canada vann ju efter allt , 3-2 slutade ställningen efter en lyckad match !
bra slut på Vancouver ishockeyn !
- eller vad tycker ni ?

<3kärlek .

Publicerad 2010-03-01 00:14:35 i music .,

jag gissar att alla hört denna låt en eller flera gånger .
men något så vackert
(utom vissa lite mindre sköna delar)
kan man aldrig höra för många gånger !



annors - bara jag som tycker pink sjunger otroligt här ?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela