Marabo . welcome - to the place they call my life .

bloggtorka x3000

Publicerad 2010-04-15 10:26:26 i real life of .,

Ja, har då världens bloggtorka på halsen och har kommit fram till
att det finns bättre att göra än att blogga dag ut och dag in .
Jag bestämmer själv när jag bloggar och hur jag bloggar , så ingen skall gnälla
över mina dåliga uppdatering .
Jennie har ensam 'gnällrätt' - och så skall det hållas ! ;)

Har just nu som ni säkert kunde räkna ut IT , vilket måste vara det tråkigaste och
mest onödiga tillvalsämnet jag någonsin valt !
Även draman som jag hade på sexan var roligare , och det ända vi gjorde var att öva oss
att 'frysa' oss själva mitt i en scen .

Nej, TUMMEN NER FÖR INFORMATIONSTEKNIK . :thumbsdown:



Idag är det ju innebandy dag , och har tid till solarie med !
Vet dock inte om jag orkar gå till solariet idag ..
Skulle måsta gå in till Elmo Sport och se  å nya inneskor till Oilers Games
+ att jag inte har en trevlig vecka just nu .. :'D
http://www.fiilis.fi/tiedostopankki/Image/solarium_kuva.jpg

Har efter denna korkade och tråkiga timme två timmar gymnastik , ingen aning om vad vi
ska göra, dock .


Men nu tänker jag börja avsluta allting på datorn , vi får endå rast snart .
Sen blir det att söka upp Ina & Emma , och äta något smått innan gymnastiken .
Har inte ätit något sen igår på morgonen .

Var annars hemma från skolan igår , världens mensvärk och illamående .
Spydd något gallaaktigt , men det var väl lite framtvingat .
Inget destumer .
Mådde galant senare mot kvällen och därför idag i skolan .

Var uppe annars till klockan 1 .
Såg först på filmen , Van Helsing , som är skitbra :D
Gammal men så bra .
Andra gången jag såg den .
Eller den är så SKIT att den är bra .

Efter det lite på serien The Parkers och sen i säng .
Ja, kort om mitt liv en tråkig onsdag när man är borta från skolan .

Men nu blir det rast .

- hei .




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela