Marabo . welcome - to the place they call my life .

fredag - söndag .

Publicerad 2010-04-04 16:21:11 i real life of .,

FREDAG:
Fredagen började kring 5 tiden egentligen .
Då steg Emma av bussen ovanför mitt och jag gick och möta henne .
Eller , vi gick om varann så hon var utanför mitt när jag nästan var vi
busshållplatsen - så sen blev det och springa ! Haha .

Ganska så snabbt fick vi skjuts av mamma in till stan .
Riktigt skönt att bara gå runt när det var jätte fint väder på dagen !

Kring sextiden mötte vi upp Igor och Aleksi och gick mest runt och talade
en massa onödigt .
Senare bar det iväg till ABC och Shell , var det fans en hel del människor !

Så det blev att man talade mycket med
ex. Faruk, Nico, Marko och Kaitsu .

Kring 12 tiden fick vi skjuts med Igor hem till mej , först jag sen Emma .
Men jag tror jag berättad dethär tidigare ?

LÖRDAG:
Vi vaknade sent . 3 tiden var vi först uppe och åt lite bröd .
Frukost , Lunch och Middag i ett eller ;)
Halv 4 körde pappa in oss till stan , så vi hann se på nån påskmarknad i kanske 5 minuter .
wiu .

Sen gick man bara runt på stan i en timme tills uncan öppnade kl. 5 .
I uncan var det endå en hel del människor .
Inte överdrivet många , men nog hade man människor att tala med !

Träffade tex. Tika &. Cecilia - riktigt fina typer :)

Senare, klockan elva tiden , fick jag och Emma skjuts med Moffe till ABC och Shell .
Eftersom uncan stänger då .
Först var det inte precis många där ..
Sander och han nån kompis, som för övrigt vann 80euro på en spelmaskin !

Senare kom endå ; Nico, Faruk, Marko, Partinen, Julli (?) &. random dit .
(randomens namn kommer varken jag eller Emma ihåg .. )

På Shellen , var vi var som mest, hände det en hel del (:
Kort om det, så hade vi det helt enkelt skit roligt !

Från shell började jag och Emma gå hemåt kring 2 tiden , bara för att vi båda var
skit hungriga och inga pengar hade vi att köpa mat för .

Men ja, det små duggade och var rätt så kyligt - så vi kom inte långt och vi knackade på
till Tomis
, haha (;
Där satt vi till 3 på natten tills min pappa ringde och erbjöd oss skjuts .
- tack sa vi och bar iväg hemåt .

Klockan 3 satt jag och Emma ner oss i vårt kök och började äta .
Nattvard till påsken ju !
Vi var vrålhungriga eftersom det gått 12 timmar från senast vi åt .

Kring halvfyra tiden sökte vi oss till säng och somnade på PROPPFULLA
och MÄTTA magar .

mums .

SÖNDAG:
Jag vaknade av mej själv redan klockan 9, men fan heller att jag skulle stiga upp .
Så somnade om till klockan 10 ..
Men jag vägrade än en gång eftersom Emma sussade så sött där bredvid mej !
Jag ger mej inte så lätt - I'm a fighter :'D
Så somnade än en gång om en timme .

Klockan elva vaknar jag av en irriterande mamma som gnäller att jag måste till
kyrkan och få stämplar till Skriftskolan .

Sa åt henne att knipa knäft så Emma skulle få sova - nog fattade hon, en tid .

Men sen kom ju pappa klamsande ner med hunden , och eftersom Charley tyckte
det var jätte roligt att snusa på Emmas saker .
Så började pappa ju skrika på honom .
HÖGT .

Ja, och då vaknade ju Emma . :(
Men duktiga som vi var steg vi upp kvart före 12 och 12 satt vi i kyrkan .
Duktigt .

I kyrkan hände det ju inte mycket , som ni säkert kunde räkna ut .
Ganska många andra skribenter var också där , så lite mer sällskap hade man ju .

Resten av söndagen står ennu tom .
Emma skall säkert hem på kvällen , eftersom hon varit här 2 nätter i rad nu :D
Mej skulle det inte störa fast hon skulle bo här , men oi vad pappa Dahgren måste
sakna sin dotter Dahlgren .


Skulle jätte gärna ta och träffa Ina , men hon vill säkert sitta hemma och få sin näsa i skick .
Hon har ju bränt den i Teneriffa - så då brukar man ju ömsa skinn och så .
Men jag vet inte , skall kolla med henne vad hon hade tänkt göra idag och så .

Men nu skall jag tala allvar och viktiga saker med en hel hög med människor .

- skriver senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela