Marabo . welcome - to the place they call my life .

hemma .

Publicerad 2010-04-18 20:00:47 i real life of .,

Sitter nu hemma utan någon Ina eller någon annan, bara jag, mamma &. pappa !
Går igenom den stora Ikea kassen full med kläder som syster lämnade till mig !

Är lite extra glad att hon gav hennes gamla Converse till mig, två par egentligen !
De är inte sådär basic som de svarta, vita och så utan ena paret är typ "rutiga" och bruna
och de andra är lila med hög vrist, som kan vikas ner .
+ ett par fejk som är svarta med något vitt "flames-aktigt" på sidan .
En drake tror jag det är när jag kollar närmare .

Sätter in bilder på det senare !

: Men ja, min syster är inte en såndä Rosa freak utan en med stilen Rock 'n Roll .
Så kläderna som man får överta är ofta lite mer rockiga ;)
Haha .


Har inga planer mera idag . Skall klä på mej något lite mer "varmt" eftersom det är rätt så
kyligt nu utan någon värre sol . Jävla Island ?
Ja, för ska ju då ut med Charley, alltså ut med hunden !

När jag kommer hem ska jag prata lite med mamma och pappa och disskutera om hur man skulle
kunna möblera om mitt rum . Orkar verkligen inte ha det såhär mer !
Haha, så senare mot kvällen sätter man kanske igång med någon sorts ommöblering !
Eller ja, om mamma &. pappa orkar hjälpa till - så antagligen inte .

http://www.jaipurhelp.com/admin/images/pro_images/Good-Luck_bear_large.gif










Men jag tänker nu genast dra mej
ut med hunden , eller före det äta något smått
så jag sen har ens en liten chans till
övertalning om en sen ommöblering .

Wish me luck, ey ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela