Marabo . welcome - to the place they call my life .

inköp - nya inneskor .

Publicerad 2010-04-21 14:45:01 i ,

Kommer bli dåligt med bloggningen idag, igen .

Har nu varit in till stan och inhandlad nya inneskor !
Inte så fina som jag vill att de ska vara - men de är otroligt bra för mina vrister !








Inneskorna är då köpta från Elmo Sport av märket Asics för 99.00 euro .
- men ni måste ju bara hålla med ! färgen är ju otrolig ! <3 *HOST .

Ja, men nu måste jag packa träningskassen färdigt och rusa iväg till skriftskolan .
Kommer kunna vara där i en halvtimme - sen är det träningar i finska skolan !http://profile.ak.fbcdn.net/object3/1392/52/n13039785482_2156.jpg

Kommer få våra heta match dräkter idag !
#52, baby .


Nåja, men bloggar när jag kommer hem, alltså kring halv åtta tiden
skulle jag tro .
Men vi hörs då !

HEIDÅ PUSSGURKOR .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela