Marabo . welcome - to the place they call my life .

laga sej klar .

Publicerad 2010-04-09 16:16:18 i real life of .,

Lagar mej nu klar med Emma hemma hos mej för en kväll natt och morgon
i ekenäs
med *(;* och hans vänner + Emmas egna *(;* :D .

Blir väl att stiga på tåget kring 7 tiden och ja, sedan kort stund ensam med
Emma och hennes *(;* (som vi kan kalla Tuffisen) på Ekenäs city , sen
möta upp *(;* och hans några vänner och fara hem till vännerna och ja,
en liten hemmafest !


Natten tillbringas hos *(;* .!

Ina jag varnar dej färdigt för samtal då jag sitter på vessan och pissar . <3
:D

Kommer alltså inte bloggar mera under denna fredag , om jag inte hittar en dator
och har tråkigt , så chansen är väl liten .
Bloggning får ni på lördag eftermiddag , eftersom jag inte vet precis när jag kommer
hem på lördag .

Men nu måste jag se till att få håret fixat !

ps. Kommer antagligen också träffa på Jennie idag, bara för att ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela