Marabo . welcome - to the place they call my life .

oidå .

Publicerad 2010-04-06 00:20:00 i real life of .,

Märkte nyss att jag inte heller var så trött .
Känner mej riktigt tuff och vuxen som är uppe och klockan är ett :D
.. eller inte .

Orkar inte hela tiden vara så jävla pigg på natten och sen vara seg tills klockan blir fyra
på eftermiddagen nästa dag .

Nu så håller jag endå på att trötta ner mej lite med lite små - depp musik
(förra inlägget) . Sånt är så trötthets framkallande !

Skall än idag innan jag går och sova hänga upp en tvätt i pannrummet (där är det skitvamt!!)
så hinner det torka tills imorgon till skolan .


Laddar telefonen som bäst så den har batteri imorgon ifall man far till uncan med Emma eller
Ina ? ♥

Då brukar kameran lätt åka fram och en par en hundra bilder fotograferas . Mums .
Och ja, fotar nu som bäst med telefonkameran, för har tappat bort sladden till
kameran så kan inte ladda den + att telefonen har en 5 mp kamera, så bilderna
blir nog helt bra !


Men ja till annat!

En liten fråga - tycker ni att jag skall börja skriva sådär 'fint' och rent .
Jag menar inte fint som i "inga svordomar" - skulle inte klara mig ..
Men liksom, stava just "mig, dig" etc rätt - iställe för » mej, dej ..

Tycker själv att det går lättare att skriva sådär lite småslarvigt + att det lätt blir lite väl
oldschool och 'grandma' - aktigt om man stavar allt rätt (så gott det går) .

Men ja, kanske man skriver riktigt fint om man får något ryck .
Kommentera gärna om ni har lust och säg vad ni tycker !
Har märkt att ni blivit dåliga på att kommentera - fast besökarna nog håller sig över
40 - 50 strecket ! Smisk på rumpan, liksom .


Men nu skall denna Marie gå och hänga upp en tvätt och sedan skall hon lägga sig i
sängen och inte snarka .

Hur kan man snarka ? Förstår inte, vad händer i kroppen, näsan eller what ever?
Har aldrig fattat, vad händer så man börjar snarka ?
KAN NÅGON FÖRKLARA ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela