Marabo . welcome - to the place they call my life .

@ the datasal (;

Publicerad 2010-04-01 10:03:46 i real life of .,

sitter nu i Datasalen i skolan som vanligt på en torsdag .
eller - hoppades att det inte skulle vara 'som vanligt' ..
orkar verkligen inte med IT mer , är så HELVETES tråkigt .
*suck .

Har Innebandy på gymnastiken nu efteråt !
Men dock bara en timme , eftersom vi väl har någon påskkyrka senare ..
Nå, vad gör man ? :S


Sedan är det ju senare idag också Innebandyträningar .
Vilket GILLAS ! :) <3
Det var meningen att vi skulle ha tränigarna i Sisu arenan idag
men fick höra av Emma på morgonen , att det inte är så .

Vad mer har hänt ?
AJO !
- Mamma har nu tagit tid till mej för tatuering .
En såndär liten och fin nere på vristen .

Om en månad så skall jag på ett besök in till Helsingfors och möta nålarna .
Livrädd för nålar - om nån ville veta .

Vet ennu inte vad jag skall tatuera , men det kommer jag nog på .
TIPS ?


Har nu total stop på det vi gör i Informationstekninken .
Hemsidor ..
Orka , jag menar - jag har en blogg ! :D

Sitter mestadels och ser på Hannah som mördar sitt tangentbord .
Haha .
BOOMBOOMPOW , från tangentbordet liksom . ;)

Ina kommer snart hem från Teneriffa .
GHAAAAAAAAAAAAAAAAAH .
som man har längtat efter min egna lilla Blondin .




Är annars också skitglad , när pappa min är så söt och snäll och köper en massa fint
till mej ibland =)
- Som min nya innebandy - väska . !

Ni vet såndär STOR vart man får in en massa innabandy klubor + träningkläder och
sånt .

DEN ÄR SÅ HELVETES SKITFIN .
den är utav märket ''Blast'' (fråga inte ?) och kostade typ ingenting !
Den billigaste 'toolbag' jag sett : o
vadå 35 euro ?!
Köpte den från Elmo Sport i Karis - den enda som fanns ;)

Nå, den är beige men lite 'ränder' på .
Nästan samma mönster som Burberry (;
Lovar att ta bilder .

Nästa 'sportinköp' kommer väl bli nya inneskor .
Mina nuvarande är ju annars bara 1½ nummer för små .
Stackars mina fötter or what .



TJOLLAHOPP FRÅN SKOLAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela