Marabo . welcome - to the place they call my life .

torsdag - 22.4

Publicerad 2010-04-22 10:15:44 i music .,

Sitter nu då i skolan i IT salen och tog en liten paus från det som jag nu egentligen ska
hålla på med . Måste säga att det är otroligt tråkigt och fullkomligt onödigt .

Har knarkat min Airwaves tuggummi påse nu så har typ ätit upp allt ..
Depp .


Sitter nu annars och hör på musik .

Hilltop Hoods - Nosebleed Section .

Ni måste annars också höra den här låten utav Hilltop Hoods !
Den går dock inte att embeda in till bloggen .. :s

Hmm, märkte nyss att jag faktist tycker om Hilltop Hoods .

" treating every breath as my first and day as my last "

Citatet ovan är från denhär låten av Hilltop Hoods (går inte heller att sätta in på bloggen)

Idag är det talangkväll i skolan?
Emma skall uppträda och jag skall fotografera hela kvällen med Sara vid min sida som skall
filma alltihopa
. Tänker försöka övertala Ina att komma med, fast hon verkade ganska
fast vid sitt beslut om att lämna talangkvällen mellan .. : s

Imorgon är det vårt lags första match !
I en turnering, haha - smidigt tänkt - huh ?


Men nu tänker jag avsluta, blev ett råddigt inlägg - ledsen för det .
Bloggar hemifrån efter skolan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela