Marabo . welcome - to the place they call my life .

torsdag .

Publicerad 2010-04-29 09:36:36 i real life of .,

Har verkligen dissat bloggen de senaste dagarna ..
Men har verkligen inte orkat blogga - fast jag egentligen haft mycket att blogga om .

Har hänt en hel del - samtliga saker har varit mindre bra än andra, men det
har hänt en massa i alla fall !

Just nu sitter jag då i skolans IT sal som säkert några av er forstod ..
Är klar med min hemsida så surfar fritt omkring och har allmänt tråkigt .

Surfar igenom hela skolans hemsida &. annat nöd sysselsättning .
Hittade förresten världens roligaste bild på Emma nyss .
KLICKA HÄR .
Sorry Emma, men jag bara måsta ! <3
.. hon kommer hata mig nu ..

Oj, nu dog jag nog lite innombords tror jag .
Om ni klickar på länken ovan och sen far framåt några bilder kommer det först
världens konstigaste bild på Emma, Jens, mig &. Oscar och efter det en ennu
lite konstigare bild på endast mig .

Vet verkligen inte vad jag håller på med .

Och så ser jag nu att jag behöver inhandla nya lackleggings - dedär hänger ju
bara på mina ben, fy .


Kommer säkert blogga något till under denna lektion .
Har ennu ungefär en timme kvar men inget att göra .
So stay updated .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela