Marabo . welcome - to the place they call my life .

tvingad blogg - update .

Publicerad 2010-04-04 19:43:39 i real life of .,

Ja, det är just det vad det här är .
För jag har ju en jätte bra vän - mer nog en bästa vän - som heter Ina
och hon tycker ju om att läsa vad jag skriver .
Så ibland får man ju höra 'skriv på bloggen' men det gör ju absolut ingenting !
<3



Just nu sitter jag då ensam hemma med mamma och pappa .
När jag menar ensam hemma menar jag ju oftast att inga bögvänner (sarkasm ♥)
är hos mej då .

Sitter själv i köket - eftersom jag nyss blev serverad plättar (; - medans mamma och pappa
sitter i soffan i vardagsrummet och ser på American Idol .
Studerar för stunden en GIGANTISK tidning med ALLA motorcyklar , mopeder och skotrar
som kommer säljas i Finland under HELA
2010 .
Ibland är det bra med en motorkåt bror
:D

Ja, fyller ju femton först i december , vilket käns som en evighet , och är en evighet .
Men man kan ju börja planera i tid så man inte skaffar en skrothög .
Haha , jag driver med er .


Efter att jag scannat egenom tidningen skall jag sätta in lite favoriter , ifall det intresserar
någon som kanske ska fylla 15 eller har fyllt och söker lite fartmedel .
Thih .

Nu när vi endå är inne på ämnet 'mopeder' så kan jag ju ansöka om körlektioner .
Haha .
Har visserligen Ela, som har en gammal liten moped som man kan öva att växla och så ..
Men den mår ju inte sådär JÄTTE bra, så det är lite skakigt på den fronten .
Och har man lust att prova på att köra Skoter så kan jag ju kolla med sötis Jenny
eftersom hon själv erbjöd sej lektioner :p

Annors, riktigt roligt att man börjat lära känna Jenny !
Hon har ju endå bott i Karis en längre tid , utan att jag någonsin utbytt pratbubblor med henne .
Så det var väl på tiden !
And shit vilken fin person ! Thanks till Emma som fick oss att tala i första hand .
<3

Men nu skall jag flytta mej till nedrevåningen med lite mer lugn och ro, mamma tycker
tydligen lite för mycket om Idols just nu .
Damn så en gammal gumma kan skrika om hon får för sej .

Stackars kattungar (!?) ..

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-04-04 21:03:32

Awws. Kul att lära känna dig med ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela