Marabo . welcome - to the place they call my life .

syster &. sambo

Publicerad 2010-04-18 12:48:35 i ,

Sitter just nu helt ensam hemma .
Tycker det är riktigt skönt att bara få vara för sig själv ibland .

Ina for dock just hem, hon var här någon ynka timme, skulle fått varat längre :<
Vi skulle ju då till kyrkan, så klockan 12 var vi utanför kyrkan ready to get inside .
Men nej, kyrkan hade varit redan klockan tio - good to know, right?!


Nå, kom ju då hem med Ina och sen satt vi mest och pratade och skrattade lite till kattungarna .
Fotograferade lite bilder på kattungarna med, så de skall jag visa er genast !



Okej, hmm .. Något fel uppstod när jag lade dem över till datorn, så ..
Ja, det där är nu då den enda bilden som är värd att visa .
Damn! Hade många bra (bättre än den ovan) bilder att visa, men nej .
Dumma dumma dumma ...


Idag så är det också ett besök från syster och hennes sambo som gäller !
Riktigt roligt ! Har inte träffat syrran på länge, för sällan man träffas .
Men svårt när hon jobbar och bor i Helsingfors och själv är man fast i Karis . Plus att hon jobbar
ofta och länge och nästan aldrig får ledigt från jobbet, Nosturi .

Nåväl, men hon kommer bara en snabb sväng förbi på kaffe och så och sedan måste hon vidare till
sin mamma - vi har ju då bara samma pappa .


Andra planer ?

Pratade just med Ina i telefon och vi bestämde oss för att Ina äter mat och kommer sedan
med cykel mot mitt .
Så hon kommer vara här då min syster är här . Men det gör ju verkligen ingenting .

Innan något av dessa är möjligt måste jag springa ner i duschen för jag spillde nyss en halv liter
apelsinjuice i famnen och håret på mig .
Mysigt .

Men nu skall denna rabblare dra sig ner till duschen .
Eller som Alle säger det > "dusen" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela