Marabo . welcome - to the place they call my life .

we will , we will - rock You .

Publicerad 2010-04-08 22:47:42 i real life of .,

Idag har varit en allmänt tråkig och vanlig dag, egentligen .
I skolan hade man ca. 3 timmar teater , vi såg på någon Anne Frank aktig sak .
låååångtråkigt .

Efter det hade man två timmar gymnastik, simning i Ekenäs simhall .
Till sist avrundade man skoldagen med en timme religion, var vi såg en film om,
åter igen, Anne Frank .

En skoldag har aldrig gått så snabbt tror jag (!?) .


Efter skolan gjorde jag något jag förr sagt att jag aldrig skulle kunna göra , nämlingen
Solarie .

Blev inte så hemskt, men lite brun , brukar trots allt inte få någon färg alls !
Mest magen tog färg ..
Men ansiktet är lika vitt som det brukar . :( ;)

Sola solarium var man klar med klockan fyra om jag minns rätt och då gick
jag ensam till Sisu arenan eftersom jag inte orkade fara in till stan med Emma &. Soffi just då .

I Sisu var det inte mycket människor , så klädde om och gjorde mej klar, snabbt efter det
kom Emma och Soffi , där efer Alle =)


Efter en tid började även pojkarna som skulle ha handboll träning komma och i samband med
dem började även ekenäs tjejerna komma !
Förresten så har jag bestämt att min adhd duracell kanin Jennie skall bli kapten för en stund i laget !
Eftersom vi knappast håller samma kapten för alltid , så sa jag för en stund .
Så inget elakt just nu ju !

Pratade även en hel del med *(;* idag efter och under träningarna .
Han kommer för en tid kallas "*(;*" eftersom det finns en hel del nyfikna jävlar som vill veta allt
om allting helatiden ..

Nå, planerna för imorgon är inte fullständiga ..
Skall kanske träffa upp *(;* och gå hem till honom en sväng under dagen .
Men är helt osäkert .

Annors har *(;* kompis en fest - som man blev unbjuden till , kanske - om man orkar .

Men bloggar väl mer imorgon om inte hemifrån , så från biblioteket .
Men nu tänker jag avsluta för jag råddar bort mej helt massor bara för att jag är trött .

Skall ennu i duschen och borde läsa lite på engelska provet - men orkar inte bry mej om provet nu .
Kan engelska endå, så får väl en åtta om inte en nia fast jag läser eller ej .
Förra provet fick man ju bäst i klassen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela