Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ and so this is christmas

Publicerad 2010-12-24 15:43:35 i real life of .,

Efter en kort pratstund med Elin så är jag nu hemma igen.
Mormor och morfar kom nu också - snart blir det alltså att äta sej fet på julmat ..

Min hund är för den delen galen idag, han väntar väl på sitt paket som han inatt tjuvöppnat :(
Dumma hund, det är bara ett ben, get over it!

Sitter annars och angstar över mitt långa samtal med Kappe igår.
2 timmar och 25 minuter! Så nu har min samtalsgräns gått i taket och kan nu bara skicka meddelanden.
Tack för den Kasper, bästa julklappen iår!

ps. saknar på nåt' vis lägerskolan, så ser på gamla bilder därifrån ..


- niklas, jag, sara, niclas, chrstian och edvard -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela