Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ blah blah blah

Publicerad 2010-12-30 03:51:23 i real life of .,

Halois!

Har inte alls hunnit blogga idag, men whatever - man hinner inte med allt imellan.
Idag, hmm .. Ja, idag har jag fått höra ett sött rykte om mej ..
Haha, nånting om att jag och Ika skulle ha en burnbook (som dom har i meangirls) vart jag
och Ika skriver skit om lite allt och alla. Coolt!

Rykten är roliga när man får veta saker som man inte visste förr om sej själv.

--

Annars är nu klockan 0447 - finsk tid - och här sitter jag ensam uppe hon Elin!
Vi har tagit det helt lugnt här med Elin och skrattat åt fyllot Simon som kom på en visit med en massa
andra människor. Roligt kan man ha det åt andra. Höhö.

Sitter nu annars och pratar med lite nolifers som jag som sitter uppe på facebook den här tiden
på dygnet. Jovars.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Köpa det lilla sista inför nyår som är på fredag + att få
min bror att hämta det han lovat köpa till mej. Jaaja.

Men nu skall jag nog ta och börja gå och sova.
Har sovit bort varke dag det här jullovet. Vaknade fem idag, igen ..


- så här kan man se ut när man vaknar hos elin när ika och hon varit i farten
+ att det blev mer klotter efter den här bilden .. -

Kommentarer

Postat av: FiiZi

Publicerad 2010-12-30 13:41:54

Åååh inte bara jag som tänker dirrty? :D Nää men de e för fan kex, KEX! Haha (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela