Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ hello hello hello

Publicerad 2010-12-24 17:42:43 i real life of .,

Gud vilken hemsk människa jag är.
Alla andra är samlade runt matbordet och här sitter jag och bloggar!

Nåväl, har ätit så mycket att jag kan vara utan mat och endå vara mätt enda fram till nyår
om inte längre. Fyfan, hatar känslan av överfull mage.

Min hund har rivit upp sit paket och gnagar på sitt älskade ben, golliger han med.
Katterna har ätit all sin snobimat, dvs ---> Sheba och ja, alla är väl rätt så nöjda.
Eller ja, alla utom den brtskämda Marie som anser att hon inte kommer få något till jul.

Updaterar senare.
Annars så vill jag bara ta getaway härifrån och träffa typ Ika och Elin. Alltid lika schysst.
+ att Elins morsa är världens coolaste - efter Taina då - så det är bara awesome.
Förr var julen årets hujdpunkt - nu vill jag bara att den ska vara över.
Bu för jul!


- det värsta med det hela är att tomten är elak mot mej iår .. -

ps2. Kom just på att Haije (Elins mamma) och Taina (Ikas mamma) nog delar på en
förstaplats bådatvå för världens coolaste morsor.

Min mamma sitter på bottnet och skiter ut ankor hon, sen igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela