Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ I really need to bust a nut

Publicerad 2010-12-27 22:00:22 i real life of .,

Här sitter jag, tro det eller ej men hemma!
Kom hem redan klockan 10 idag. Men efter två hela timmars sömn så e man ju inte så pigg.


Nåja, jag började gå hem från Elins igår klockan halv fem på morgonen.
Senare mot natten/morgonen blev det en promenad och åtta var jag och Fredrika utanför
Elins fönster och väckte henne.
Senare, kring klockan 9 fick vi sällskap av F&M.

Nå, själv satt man och såg duktigt på två filmer med F&M medans Ika och Elin sov båda på soffan.
Efter att det bara var vi flickor kvar, däckade jag genast.
När man vaknar två timmar senare är hela mitt ansikte ritat med massor med skit och bilder
på en sovande Marie med ritat fejs är genast inne på Facebook. TACKAR ELIN&IKA!

Efter att jag vaknat mådde jag så illa att mitt badandes med flicksen i Elins pool blev lidande.
Kunde absolut inte simma - satt inne och grät iställe bara för att jag tyckte synd om mej och några
fjutiga magsmärtor. Tänkte där när jag pirra för mej själv att; "hur kommer det då gå för mej
när jag nån gång om 1000 år ska föda ett barn?" eller ja, om jag nu bestämmer mej för det.
Smärttröskel = 0.7 :)

Nejnej, nu skall jag trava ner till duschen.
Hörs!


- en sån där kväll igen, Vidde ♥  -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela