Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ I'm dreaming of a White Christmas ..

Publicerad 2010-12-24 00:47:02 i real life of .,

.. ajnej, de gör jag ju inte alls!
Finns nog nästan inget jag ogillar lika mycket som leverlåda och svamp
så som jag ogillar jul och snö!
De flesta har världens nedräkning till julen, medans jag räknar dagarna tills den är förbi ..

Snö får mej att må dåligt, kylan får mej att vilja dö och julen orsakar inget mer än stress och tårar.
Detta är min rätt så patetiska åsikt ..

--

Under vår julgran finns det inte heller många paket.
Inte underligt det heller - mamma har inte pratat med mej som en normal person
på nu de senaste 4 dagarna. Feels gr8!
De paket man hittar under vår feta gran är typ, del2 till Ika, till mamma, till pappa, till syrran och ja,
djuren och sen var det väl allt? Precis noll paket är till mej ..
HÄRLIGA JUL.

Men god jul på er läsare och ha en trevlig natt, morgon, förmiddag, eftermiddag, kväll och natt igen!
Och sen håller vi alla tummarna att nyåret blir det bästa och 2011 detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela