Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ like a G6

Publicerad 2010-12-28 16:30:12 i real life of .,

Paaah. Har nyss vaknat efter världens trögaste natt.
Kring tolv tiden stack jag till nedre datorn för att se en film från den,  hopplöst det med
eftersom ingenting ville fungera här hemma igår.
Nåja, tog ett täcke och gick tydligen in till duschen, eftersom det är golvvärme där så är det
som att vara i himlen när man är där. Nåväl, där somnade jag.

Vaknade kockan tre därifrån då min pappa väcker mej. Gick snällt upp til min säng
och somnade genast. Klockan 8 på morgon vaknade och har aldrig varit så pigg i mitt liv.
Men ja, eftersom klockan var åtta och jag visste att alla ennu sov fortsatte äver jag sova.
Så nu, klockan fem (finsk tid) har marie vaknat. Alltid lika smart, denhär lutkan.


Är förbannat hungrig så tänker nu gå upp pch laga något att äta.
Ser förövrigt ut som något en råtta som blivit överkörd av en ångvält skitigt upp.


- ps. det var den här apan som fyllde femton igår -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela