Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ shut up get out of here!

Publicerad 2010-12-29 02:32:28 i real life of .,

Plaplapla.
Okei, nu är det så här att;
Jag vill inte vakna nån gång som vuxen och tänka att "vart har mitt liv tagit vägen?".
Jag tar varje dag som den kommer och gör som jag själv vill.
Grattis! Du är 16 och aldrig druckit! Mej stör det inte, du har valt att leva ditt liv så och det
är bra, bra att du inte bryr dej vad andra tycker och gör - great job !
Men jag, jag är 15 och jag väljer att leva så här!

Att jag kanske går upp i vikt av att dricka, nå voivoi. Det är bara att ta konsekvenserna av de val man
gör
och det att jag skulle gå upp i vikt stör inte mej precis. + att än så länge har jag inte märkt några
ändringar på talet vågen visar åt mej. Sen det att jag skulle bli nån alkis som äldre?
Jag dricker när jag vill inte så att jag tar en öl när jag vaknat, till och med jag vet var gränsen går.
+ att jag kan ta kritik.

Houh med alla anonyma satans kommentarer. Tappar nerverna på de - skriv med namn om ni har
något att skriva.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela