Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ we could dance and party

Publicerad 2010-12-31 03:55:56 i real life of .,

Sitter nu hemma i min säng och bara tar det lugnt.
Eller egentligen försöker jag få upp värmen efter att jag simmat i snön tackvare
Marko och Faruk! Så trevligt med människor som anser att det är mysigt att bli islängd i snöhögar
lite över fyra på natten. Nääääizz.

Morgondagens planer är inte destumer speciella.
Grunda hos Elin, sen in till stan - tillbaka till Elin och antagligen till Ikas och sova på morgonen och
för att slippa dit måste vi ta en taxi.
Men hoppeligen blir dagen/natten lyckad trots all denna oändliga drama.
Men jag hoppas och tror på det bästa! Kan i alla fall inte bli sämre än förra året..


Funderar nu på att gå till Ika och slå till henne.
Till Ika;
Lilla vän, du förstår inte hur in i helvete du kan gå på mina nerver. HOUH!
Du är störd och förstr inte att vissa saker sårar! Nattfjäril, gå och ona med en gurka eller någo.
PUSSHEI.


--

Men nu ska jag gå och laga mej en fruktsallad, eller njae, skära ett päron och ett äpple.
Fruktsallader har jag inte tid med just nu.


- en sån där kväll hos Elin, igen - ft. Mick ♥ -

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-31 14:34:16

ångvält håller käft eller så e MHS på min blogg o ganska hastit..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela