Marabo . welcome - to the place they call my life .

FEEEEEEEST

Publicerad 2010-07-10 13:34:04 i real life of .,

Fest hos Gredde ikväll! Har verkligen inte festat på länge. Eller jo - men har inte varit en klassisk hemmafest på länge! Senast var det väl Ela? Då var det ju fan ennu snö på vissa platser! Haha. Men idag kör vi, namn ska glömmas maten ska smakas på en gång för mycket - vi snackar en klassisk fjortisfylla.

Har läst sköna Mimmis blogg nu och kan inte annat än hålla med! Fröken Björklund från Ekenäs har rätt! Varför bry sig om vad andra gör och så när man har ett eget liv. Tänker citera något vettigt denna ljuvliga människa skrivit på sin blogg och tycker att alla ska tänka på det (vet att jag inte heller skiter i allt jg gör - men from now on, fuck it)

" men tänk nu! nu sitter ni och suckar och himlar med ögonen ''fyfan vilken jävla fjortis, gå och dö liksom, get a life'' HÄH! DÄR!! det är EXAKT det där jag menar!! vad i HELVETE skall alla bry sig så mycket för. fan alltså..  fan gräver det er någonstans om jag skriver på min blogg att jag vill bli full som en kastrull, fan bryr ni er för om någon suger kuk eller om någon annan knullar i skogen med någon de inte vet namnet på. fan, det är deras problem ni har fan egna. och ett jävla stort av dem är att ni bryr er om t.ex. det jag just nu skriver. alltså... get over it..

 

skvaller är najjjjs när man själv är med och skvallrar, men jaa.. det är väl så allt funkar och det är det jag vill ha bort. men försvinner gör det inte."

 

Så nu fan - idag tänker jag dricka så jag inte vet vad min mamma heter. Senare i månaden röjer vi hos Soffi - vi snackar poolparty. Fattar inte hur människor som bara sitter typ hemma och läser kan ENLIGT MIG slösa bort sin tonår genom att inte leva livet. Fatta, om några år kommer ni liksom inte vara unga mer (noshit) och som om ni då vill röja? Nej, det är i tonåren - då det egentligen är förbjudet som suget finns där. Så är det med oss människor - förbjuden frukt lockar alltid mest. Idag lockar alkoholen.


Hoppas människor förstår att jag inte menar att man ska bli ett fyllo i åldern utav 15 utan att jag menar att man kan unna sig det goda av livet och det roliga i livet nu som då. Finns säkert många som nu sitter och är tuffa bakom skärmen och tycker "vafan - jävla teini som bara dricker" - men idag bryr jag mig inte. Jag är en flicka, i tonåren, fyller 15 i december och ibland skiter jag i allt annat och vill bara festa.


Och bara för att få det sagt så vet jag ytters många som egentligen nu tycker att gud vad omogen hon är som festar - men som om ni inta har festat? Finns ytters få i Karis i samma ålder som jag som inte druckit. Kom igen - det kan ni väl till och med erkänna.

 

Nä, nu orkar jag inte blogga mer , tycker bara ni ska veta att en fest nu och då helt enkelt är bra för oss psykiskt enligt mig. Hur ska man klara sig i livet om man inte vet hur man har kul? Och nej, alkohol behövs inte för att ha kul - det säger jag verkligen inte! Men ibland vill man helt enkelt tänja lite på gränserna, idag är en sån dag.

- pusshei .

 

army dancing girl Royalty Free Stock Photo

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-12 20:30:09

jepp, nu e du så sataans tuffer!

Ja menar de VERKLIGEN! Tuff och mogen är va du e.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-15 19:32:27

bra sakt!

du har helt rätt, man har bara ett liv, så slösa inte bort det med att sitta hemma.

lev livet för du får aldrig den chansen igen :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-31 16:22:58

najjs :D e du int 14 ? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela