Marabo . welcome - to the place they call my life .

träffade mitt gulle igår .

Publicerad 2010-07-12 12:17:33 i real life of .,

Var igår förresten till Ekenäs och simma! Var med Sara och Bilen. Fyjävlar vi hade kul.
Efter att Bilenberg sorgligt nog for hem träffade jag med Sara min älskling! Lee ♥ ♥ ♥ ♥

PUSS PÅ DEJ MIN KRAMGOA PV JÄVEL - KÄRE TALLROTH JAG ÄÄÄLSKAR DIG ! <3

Idag blir det med tåg in till Hangö med Sara och någon till (?) och simma och sola i Lappvik. Wihu - kulkul. Stranden har grundt vatten rätt så långt ut och en karusell ute i vattnet :D hah .

Men nu ska jag laga mat till mig och Sara sedan i duschen.


- jag och älsklingen Sara i lördags <3 -

Aja, på fredag blir det fest igen! Vi snackar poolparty hos Soffis ! <3 !!!!! OHYEAH är över glad och längtar som ett barn efter julafton. YESYESYES.

Kommentarer

Postat av: Jen

Publicerad 2010-07-13 11:17:30

jaha så mig träffa du int satan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela