Marabo . welcome - to the place they call my life .

blöäh .

Publicerad 2010-06-11 20:37:24 i real life of .,

Jaha, har hållt på och städa mitt rum i nu kring sex timmar! Det ni. Talar mellan varven men alla möjliga människor på msn och facebook och sen ser man ju förstås på fotbolls vm! Musiken spelar också på för fullt. Dans mooves kommer in mellan varven, haha!

För tillfället planerar jag något smått med Ina om morgondagen. Tänker ta och träffa Ina ordentligt innan hon far på skriftskoleläger! Kommer ju vara borta en vecka då. Undrar vad jag ska göra den veckan? Det är ju mpnga borta. Springer väl in till ekenäs och träffa Jennie och kanske Alli? <3 mys. Skulle ju kunna ta den planerade trippen till Dalsbruk samma vecka med Jennie då. Ja, man får se - man hittar nog alltid på något.

Här nån dag har jag bestämt att försvinna till min kära bror för en natt eller två! Älskar att sova över hos brorsan. Sena nätter med nördas på playstation och leka nörd med hans totalt nördiga datorer och massor massor mer! Ja, plus att bror min är en sjuhelvetes kock! Wihu.

Men nu tänker jag ta itu med den gigantiska högen kläder på mitt golv - reder just nu upp klädskåpet. Ni skulle bara se havet med kläder över mitt golv och det är ju inte ens hälften av mina kläder. Mycket är lånat till människor, mycket i tvätten och ennu mer runt om i hela huset. Suck.

Kommentarer

Postat av: JEN

Publicerad 2010-06-17 12:11:41

Nu du mary girl. UPDATE THE BLOG ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela