Marabo . welcome - to the place they call my life .

stranden .

Publicerad 2010-06-03 21:02:21 i real life of .,

Jag vet inte riktigt om man kan kalla det stranden, men what ever.

Var alltså idag till Svedja (en liten sjö, typ? : DD) men min bästa och enda Christina!
I början var det så jävla varmt att det inte var klokt men så for solen gömde sig bakom träden så hyi, köld! Måste nog ha varit en fin syn när två blondiner kommer på en cykel och blondinen på pakethållaren har en filt om kusken och sig själv, jo jag tackar ja!
Bilder togs eftersom det faktist var jätte fin bakgrund när vattnet glittrade i solen (=
Ina är min lilla söta modell . <3

Imorgon är det sista skoldagen + då en avslutning på lördag. Skoldagen går nog mest ut på utflyket för klasserna. Vår klass ska väl mest göra vad vi gör + äta på en restaurang skulle jag tro?

Lördag är det avslutning och sen som en tradition för Karis, Pojo, Ekenäs - etc (nu kallat Raseborg) så drar vääääldigt många in till Stallörs i Ekenäs för att dricka, dricka och dricka!
Skulle egentligen ha farit dit med Emma men 9 dagar innan lördag fick hon reda på att hon ska till London med sin pojkvän - vadå plötsligt ? :D
Blir iställe Karis med Ina &. Soffi + antagligen några fler. Grillning (visomälskarengångsgrillar.com), kröka och bara ta det lugnt och NJUTA av att sommarlovet börjar! Känner på mig att lördagen kommer bli lyckad!


Igår (onsdag) var jag förresten med Emma Soffi och Jonas in till Lojo och gick snabbt igenom lite butiker. Köpte världens sötaste topp från H&M som jag antagligen kommer kopettera med ett par shorts och ha det på till avslutningen. Tänker inte kasta på mej nån klänning eller så, inte den här avslutningen. Köpte också världes sötaste bikiniövredel och en underbar bh. Även ltie krimskrams som ansiktsmasker etc.

Men nu tänker jag ta och avsluta det här inlägget. Skall in till duschen eftersom mitt hår inte gillar vattnet i Svedja, aja - jag och Ina simmade. Brukar inte ta så här länge för mig att ta mitt första dopp men eftersom det varit riktigt kallt och jag endå är lite mer en landkrabba än en fisk så har jag hållit mig långt från allt som har med hav, sjöar, åar och så vidare att göra.

Men ja, hörs när vi hörs!

Kommentarer

Postat av: FiiZi

Publicerad 2010-06-03 22:43:36

Alltså jag kan nog inte riktigt hålla med dig haha, jag tyckte bilderna blev fula men tack iallafall (;

Och läste att du/ni skall leka lite med engångsgrillar, is inte faila sen som vi gjorde! :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela