Marabo . welcome - to the place they call my life .

passar på ..

Publicerad 2010-06-08 00:18:24 i real life of .,

.. att skriva ett blogginlägg nu när jag inte gör något vettigt egentligen. Klockan är nu kvart över ett och är ovanligt trött. Händer inte heller så mycket som får en pigg. Talar lite med några människor och sen inte så mycket mer. Facebook är ovanligt dött så ja, inget händer..

Dagarna har varit bra. Solen har varit på mänsklighetens sida men blåsten har djävlats något smått. Idag var jag både till stallet och ute med Ina och vi hade det nog roligt! Såg Emma snabbt eftersom hon bara körde förbi med Jonas. Ja, så Emma är hemma från London!

Men nu orkar jag verkligen inte blogga mer för ögonen far nog fast.. Får se om jag torterar mig en stund - i så fall endast för .............. - äh, ni behöver nog inte veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela