Marabo . welcome - to the place they call my life .

paus .

Publicerad 2010-06-30 02:04:08 i real life of .,

Har inte bloggat på två veckor och fyra dagar - ojdå. Bestämde mig för att ta mig i kragen och ens blogga det här ena inlägget. Man tycker ju nog att det börjat gå lite över när en liten fjant till pojke ber en att blogga! Och ja, jag pratar om just dig, Kappe (jag vet att du läser det här ..)!

Skulle kunna skriva världens längsta inlägg om allt skit och allt kul jag gjort de dagar jag inte orkar blogga men jag orkar inte med att gnälla på om det. Kort; bara tagit det lugnt, hunni vara på stugan och helt enkelt haft det bäst.

Imorgon ska man antagligen in till stranden med Ina, Jennie, Alli och Alle. Vet inte hur det var om Emma kommer men nån sa att Soffi i alla fall kommer. Wuppiapau - antar att det kommer hur som helst vara en helt nice dag imorgon.

Någon dag i veckan har jag lust att träffa Maria! Man vill liksom återuppleva den underbara sommaren man hade med henne förra året, kärlek! Annars har jag egentligen inga planer om veckorna som kommer. Förutom en tripp till stugan enbart med vännerna! Vi snackar en hel holme mitt ute i skären för sig själv med vänner - fyfan vad det klingar bra i öronen. Vet inte ennu vilka som kommer med och sånt, men Emma är i alla fall inräknad. Kommer bli så fans UNDERBAAART.

Men nu tänker jag ta och avsluta det här inlägget och ni får hoppas att jag bloggar snart igen. Tror att jag ska laga en ny header efter den nuvarande är rätt så gammal och jag hoppas och tror att jag kanske skulle orka blogga lite mer med en lite färskare header, haha. Nja, har nog ändå ganska mycket annat för mig nu på sommaren än att blogga. Man vill ju vara ute och hitta på saker. Okej, det där säger jag ändå bara för att ha en ursäkt att inte blogga. Suck, orkar verkligen inte med bloggen mer... Behöver inspiration, typ. Nåja, skit i det..

En jätte fin bild på en jätte fin mås kommer nu!

Observera; Jag vet mycket väl att det är fyra bilder inte en och jag vet ännu mer att det verkligen inte är en mås utan en fucking svan - bara ni som sen tror att jag är dum i huvudet vet, thihi (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela