Marabo . welcome - to the place they call my life .

disaster !

Publicerad 2010-03-07 22:57:16 i real life of .,

aja, min telefon är på reparation .
min ack så gamla *host telefon :<

om någon är intresserad , så är det en liten del av skalet som är löst .
störde mej ytterst lite , och eftersom det far på garantin , så varför inte få det lagat .

så nu lever jag med någon gammal snusk telefon , min mammas gamla ..
vill inte ha min gamla just nu , för skärmen är jätte skrapad .
ja, man har ju lyckas ett par en för många gånger kasta den i marken .

tänkte passa på med ett snabbt 'stackars - mej - inlägg ' ..
men nu måste jag fortsätta reda upp klädskåpet .

sedan ennu en sista minuten dusch , och sen > godnatt !

JAFAN ! har väl ennu läxor - men de orkar jag antagligen inte göra käns det som .



är annars förkyld , hur bra låter inte det ?
'' jo heissan , jag var till spanien & har nu en jobbig förkylning ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela