Marabo . welcome - to the place they call my life .

madrid - here i come .

Publicerad 2010-03-02 21:55:01 i real life of .,

ja people , nu skall jag bara i duschen packa det allra sista
och sedan och sova .

imorgon är det tidig väckning ( kvart före 6 ) så man hinner till Helsinfors flygplats .

sedan bär det av mot Spanien, Madrid + en kort mellanlandning i Amsterdam .
jag tvivlar att det kommer bli något bloggas , för vet inte om det finns datorer
tillgängligt på hotellet .
men om det finns , lovar jag att kasta in ett inlägg eller 2 ! :)

är ju som sagt inte för någon lång tid , så på söndag senast får ni ett inlägg
med bilder och sådant .
om jag nu orkar fotografera , tycker sånt är lite onödigt, egentligen .


men nu skall jag nog dra mej ner till säng och hoppas att jag får sömn .
har ingen egentlig resfeber , men är så jäkligt orolig .
är verkligen flygrädd , och nu med det lite sämre vädret , så vet man ju aldrig ..
so wish me luck !

annors, flyget avgår väl lite över 10 .

mimmi, ina &. jennie - ringer er före jag stiger på flyget
gonna miss you guys .
antagligen ringer jag Alle &. Emma med
<3

och ina, mimmi &. jennie - ringer er även när jag är i Madrid .
blir ett typ 2 minuters samtal !

men nu skall jag dra mej ner till den förbaskade duschen !
see ya all on sunday !

http://www.icome.net/wp-content/uploads/2009/08/Beautiful-of-Madrid.jpg

bild från Madrid .

( för er lite mer okunniga i geografi , Madrid ligger riktigt inne i Spanien ..
och där är inte sådär jätte varmt - ca. 5 - 13 grader .. )

påtal om geografi , hade geografi prov igår , gick inte så värst bra .
( och här talar jag om folk som inte är så duktiga på geografi .. )
men får skylla mej själv som inte läste så värst flitigt .

nåväl , nu TAMMEFAN duschen !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela