Marabo . welcome - to the place they call my life .

svar ;

Publicerad 2010-03-09 21:23:42 i ,

vad jag vet , så har jag sagt på min &. mimmis delade blogg ,
att jag bara vill utveckla min kondition och musklelstyrka .
vilket görs via träning .

kommer inte ihåg att nämna att tappa kilon ?
kanske jag gjort det , men inget jag minns just nu (:

i alla fall , så väger jag nu 49 kilo , säger det öppet och bryr mej fan .
tycker verkligen det är för lite för en tjej på 14 år och på en längd på 170cm !

så nu håller jag endå på med träning , som förbättrar kondition och musklelstyrka
medans jag försöker gå upp några extra kilon .
genom att äta mer på kvällarna , så går det ju rätt så lätt :D

hoppas du, anonyma, fick svar . =)))
och till den andra anonyma ...

HOPPAS DU FICK SVAR PÅ ATT JAG NOG INTE VILL GÅ NER I VIKT !

http://rlv.zcache.com/say_no_to_anorexia_1_tshirt-p235101340257065240c55g_400.jpg



anorexi och ätstörningar och andra psykiska sjukdomar
riktat mot utseendet , borde inte få finnas !

håller någon med mej ?


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-14 12:14:08

tack för svaret ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela