Marabo . welcome - to the place they call my life .

tänker be om ursäkt ..

Publicerad 2010-03-22 22:09:11 i real life of .,

.. för alla de tråkiga inlägg som varit och som kommer komma .
eftersom pappa lånat min kamera till Spanien ,
orkar jag inte fota eller något så .

därför är det oftast bara text och några google bilder i inläggen .
förlåt .


imorgon är det ju annars tisdag .
vad betyder det för er ?

för mig innebär det skolan och chill .
tisdag är som en extra måndag enligt mej .
lite småonödig och seg .

http://www.coolfreeimages.net/images/tuesday/tuesday_01.gif
men jag, jag önskar en en härlig tisdag , eller ja - morgondag !
och säger tack och gonatt för mej idag .

blir väl en snabb dusch och sedan snark för mej .

http://www.comment2u.com/img/comments/goodnight/sweet-dreams.gif

ps. snuskiga bilder ? jees.
ser ut som vita loppor som hoppar . haha .
bara för att tortera era ögon ;)

Kommentarer

Postat av: mozzan

Publicerad 2010-03-23 14:29:54

Till vem vill du be om ursäkt ?? ..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela