Marabo . welcome - to the place they call my life .

Challenge .

Publicerad 2010-05-15 12:59:10 i real life of .,

Bara för att jag gjorde på mitt egna lilla vis just så tyckte Jennie jag
var jätte dum så hon gav mig en uppgift att göra ..
Jennie skrämmer mig, så är rädd att jag får smisk om jag inte gör det.

"utmaningen" går ut på detta;
Skriva kring 500x3 tecken på de 3 viktigaste sakerna/personerna just nu i mitt liv.
(ps. Jennie jag vet att du vill att jag gör det här för du vet att ditt namn kommer
dyka upp och du om någon är kåt på uppmärksamhet ! <3)

But here we go .
( ingen ordning )

  1. Jennie . Du visste att du skulle komma hit, eller vad! Men vad kan jag säga.. Jennie gumman kan man ringa när som helst och tala om vad som helst. Hon förstår, hon lyssna och försöker i alla fall att hjälpa. Väldigt viktiga saker! Samma smak och samma jävligt torra humor som jag så vi går helt enkelt hand i hand. Tycker själv det är viktigt att vara på ''samma våglängd'' när det kommer till vem man är vän med. En med sjuk humor fungerar inte lika bra med en blygis, enlit min åsikt då! Det har liksom bara inte fungerat för mig än, men klart att jag kan ha fel (!!!!). Men Jennie är nog något vad man kan kalla en själsfrände för mig. Plus att hon är världens sötaste och man käner ju sig som en gris bredvid henne, men nej, Jennie berättar alltid till mig hur bra och fin jag är och det käns ju inte helt fel =)) Plusset i kanten är ju hennes sötaste pojkvän som jag inte kunde tycka om mer än vad jag gör! Torarre humor och mer självsäker människa får man allt söka efter! Ben bjuder verkligen på sig själv precis som Jennie så de passar ju fenomenalt! Detta gör ju sen att jag alltid blir lika glad att se dem tillsammans! Nä men kort och gott så är Jennie nog en utav de viktigaste personerna i mitt liv ! <3 Jag älskar dig.
  2. Ina . Den där torra lilla murmeln som jag inte skulle kunna leva utan. Tjejen förgyller min dag med hennes hyperaktiva närvaro och hennes skämt och skratt. Nej, utan Ina skulle inte skoldagarna och veckan gå nära på lika snabbt undan. På veckosluterna är vi inte alls tillräckligt mycket tillsammans men då har man alltid telefonen och Ina är nog den enda jag vet som alltid svarar! Man kan verkligen lita på Ina och det gör jag, verkligen. Måste nog säga att jag verkligen ångrar att det tog sån tid för mig att inse hur underbar hon är, hela lågstadiet var hon ju på min paralell klass och då var hon verligen inte en utav min favorit, tror jag gömde hennes skor ett par en gånger och så : ( Hela sjuan gick hon i min klass men det tog mig endå in på början av åttan att verkligen släppa loss with this girl och se vart det lett oss! Nej, Ina är så jävla underbar. <3 Jag älskar dig.
  3. Emma . Samma sak här, tog verkligen för länge för mig att se the beauty inside of this girl. Hatade NEJ gillade henne verkligen inte på sjuan som hon gick på min klass, minns inte ens varför. Men på åttan så sket man i allt och blev en hel del ursäkter hit som dit och ja, nu är denna fjolla en utav mina bästa vänner. Har aldrig tråkigt med min Emma och man hittar alltid på något nytt. Ekenäs, Kyrkslätt - vart vi än hamnar har vi nog roligt, i alla fall innan vi gör något inte så smart och allt skiter sig, men minnen har man i alla fall! Men nu har den jäveln gått och hittat sig en pojkvän så allt blir mer begränsat nu : ( Men jag har nog alltid min Partygirl med mig! På ett eller annat sätt ; ) <3 Jag älskar dig.

Nu fan får Jennie vara glad, skrev om 3 otroligt viktiga saker i mitt liv och nog blev det text =))
Men nu - måste jag packa !
Heihopp lingonsnopp .

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-15 13:05:03

Ja tar allti kaverina före pojkvännen ! <3

e inte som vissa andra sidu ...

puss . <3



- Emma .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela