Marabo . welcome - to the place they call my life .

kort om Borgbacken.

Publicerad 2010-05-23 19:52:12 i real life of .,

Lovade att jag skulle berätta lite mer om Borgbacken idag vilket jag nu då ska göra. Vi satte oss på tåget från Karis mot Böle klockan 1200. Kring ett tiden var vi framme och då började vi gå den lilla biten vi nu hade att gå. Borgbacken öppnade ett tror jag och vi var där kanske 20 över ett, men vi hamnade endå köa efter det där jäkla armbandet (biljetten) i nästan en halv timme. Suck. Men så fort det var färdigt köat sprang vi till berg-och-dal banan och inveg besöket. Vi skrek, vi viftade med armarna och vi hade helt enkelt skit kul! Så fortsatte dagen. Massa skratt och åkas. Lite senare mot kvällen började det regna och åska. Regnet störde oss inte först alls, sånt förstör inte en bra dag om man faktist har roligt! Men sen när maskinerna började stänga pga säkerhetsskäl så blev man nog lite nere... Men vi hade bra sällskap! Hittade nån Stefan som gick och följde efter oss som nog var riktigt rolig och trevlig. Minuset var att jag inte träffade Jacke ..
Men i en attraktions-kö började vi tala med ett gäng från Åbo som typ härmade vad vi sa så vi sen började tala lite mer med dem, hah. Sara och jag gick och skulle åka Vikingaskeppet ensamma eftersom de andra flickorna inte ville och Stefan följde med dem, så hittade vi en av de från Åbo som inte var med sina vänner för de var i nån lång kö till nån maskin, så han kom med oss! Sen gick han med oss resten av kvällen, var väl typ en timme kvar då tror ja.

Svårt att berätta något mer egentligen. Vi hade det bara jätteroligt i Borgbacken och träffade nya människor! Vädret förstörde ingenting, för roligt hade man till och med utan alla attraktioner. Dagen var lyckad, kort sagt. Blir nog helt klart mer Borgbacken resor för mig iår! Måste ta igen förra sommaren, som jag lämnade Borgbacken imellan! Nästa gång drar jag nog med mig min Jennie och människor och sen ennu en gång med en massa jäkla idioter!

Idag har jag annars sett på fotboll med Jennie. Eif pojkarna spelade och tog hem vinst på 2 - 0! Sara och Ina var också där, men hade lovat Jennie sällskap så där blev jag. Inga frågor :D

Träffade på Sara och Ina senare på dagen i alla fall. Sara och Ina kom hem till mig efter ett puder som Ina skulle få och Ina blev hos mig sen i kanske en och en halv timme. Sara måsta hem eftersom hennes pojkvän Kim skulle till henne. Ina hade förresten fallit med cykel så hennes knä mådde inte så bra. Synd.

Men nu måste jag ut med hunden. Ciao.

Kommentarer

Postat av: oscu

Publicerad 2010-05-26 06:12:04

ni träffä på mig o resten =D=D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela