Marabo . welcome - to the place they call my life .

gotta get, get.

Publicerad 2010-05-20 17:24:58 i real life of .,

Idag var det då torsdag och mådde inte särsklit bra i skolan alls. Till först krånglade mina ögon, de var röda, irriterade, kliade och sved. Såg inte heller så vackert ut och såg allmänt död ut. Kunde inte ens vara med på  IT timmen eftersom det skulle ha inneburit två timmar framför en dator - och jag ville helt enkelt utsätta ögonen för det.

Hade iställe två timmar bildkonst tillsammans med min klassföreståndare och lite andra åttor och var egentligen ute hela den tiden; inte det smartaste.

Efter bildkonsten hade vi mat och efter det; gymnastik. Vi spelade boboll ute på en sandplätt som vi kallar "Sahara". Var verkligen en Sahara öken där när solen gassade på och man inte hade skydd för huvud etc. Efter en stund i gasset klarade jag det helt enkelt inte längre. Fick en hemsk huvudvärk, kändes som om jag skulle svimma, ville bara spy och mådde allmänt dåligt.
Gick och satt mig på sidan i skuggan vilket gjorde saken lite bättre, men inte mycket..

Sista timmen skulle vi ha religion; prov. Kände på mig att jag inte skulle klara av att skriva provet för jag mådde verkligen inte bra. Talade lite med läraren och vi kom överrens om att jag skulle gå hem och vila och skriva provet imorgon. Imorgon kommer jag alltså ha två prov; religion &. hälsokunskap.
Hade annars matematik prov på onsdag (igår) vilket gick som det gick. Hade ju inte kunnat läsa eller öva på det, men man ser hur det går och sen kan man alltid ta om (: Men man ska inte haka upp sig på såna saker, enligt mig!

Ja, men nu mår ögonen lite bättre - rätt så mycket egentligen - det är därför jag vågar just nu blogga. Om jag inte tyckte mina ögon skulle klara av det, skulle jag såklart inte!
Mår inte lika mycket illa nu heller. Har druckit mycket vatten och fått i mig lite mat. Hade nog säkert bara vätske- och näringsbrist eftersom jag inte dricker så mycket som jag borde. Annars ser jag nu på "The Hills" på svenska "MTV". Har verkligen fått upp ögonen för den serien, haha. Förr tyckte jag att den var patetisk men det är ju egentligen skit kul att se hur människorna i serien hanterar allt jävla drama de utsätts för all the time!

Men nu ska ja nog se till att få något annat gjort. Ska ringa Jennie och kolla om hon ska och se på fotbollsmatch idag och om man i så fall kan slå följe. Fotboll, just vad jag behöver nu!
Bloggar senare!
- förresten, saknar lite credit för att jag börjat blogga lite bättre än förr !


- gud vad jag kan älskar min katt ! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela