Marabo . welcome - to the place they call my life .

hemma .

Publicerad 2010-05-22 23:00:56 i real life of .,

Har nu varit hemma en stund från Borgbacken! Är verkligen jätte trött efter den underbara dagen!
Orkar inte skriva mer om det nu eftersom jag dör utav trötthet vilken sekund som helst. Men skriver mer imorgon + bildern om jag orkar lägga in dem. Inte för att jag fotade mycket, man hann verkligen inte med det.
Ja, men nu sova - skakar ennu efter allt åkas. Usch, blev till och med tvingad i "Kirnu" .

This is Kirnu ! - är hemskare än vad det ser ut .. -

Åkte även i en maskin jag inte vågat fara i förut som nu blev en hel klar favorit för min del!
"Kieputin"


Jäkligt stolt som vågade, eftersom jag inte är en sån som åker i allt. Börjar lite för lätt må illa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela