Marabo . welcome - to the place they call my life .

plans.

Publicerad 2010-05-22 00:40:29 i real life of .,

Ja, imorgon tänker jag sätta mig på tåget med flickorna och dra in till huvudstaden. Huvudsaken som gäller då är att ha skit kul på nöjesfältet, Borgbacken. Blir nog att träffa Jacke &. Dabu ett varv, endera ensam eller sen så kanske någon eller om man har tur så alla flickor vill komma med. Aaaanyways så kommer morgondagen säkert bli lyckad - eller hoppeligen. Kommer jag ihåg rätt så skulle vi fara med tolvans tåg och komma hem med elvans, alltså kommer bli en hel dag i Helsinfors. Om vädret tillåter så blir det shorts som gäller och annars helt basic. Tar nog med extra jeans eftersom det helt klart kommer bli kyligare mot kvällen. + att Borgbacken är ett ställe var man nog nästan alltid ska ha extra kläder till. Alla vatten attraktioner brukar bjuda på med en, två eller tre duschar.

Men nu måste jag gå och dejta min säng några timmar så jag alls kan vara social imorgon. Blir en dusch först - såklart. Men vi hörs imorgon. Heii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela