Marabo . welcome - to the place they call my life .

skärpa mej ?

Publicerad 2010-05-18 23:58:46 i real life of .,

Bara jag som tycker att det nu fan är dags för mej att skärpa mig!?
Nu har jag ennu till luggit hemma sjuk - men verkligen inte haft kraft att blogga.
Har varit så jäkla död och inte haft någon överlopps kraft, så ja ..

Men nu tänker jag nog ta tag i bloggandet, tror jag.

Dagarna ni "har missat" har inte hänt mycket.

Luggit hemma sjuk har väl varit på schemat ..
Verkligen synd efersom det varit så fint väder men jag inte haft kraft att ens ligga ute
på gården.

Imoron lär det också ska vara helt bra väder, dock några grader svalare än vad det vari - men sol hur som helst! Sommaren är verkligen här nu, people .

Önskar jag kunde säga att - njöt av årets första jordgubbar - men så är inte fallet! Åt mina första ennu medan det var snö på marken, typ i februari! Mamma hade hittat ett paket i butiken > gott var det!

Ja men bilden är fotograferad utav min Emma dagen efter min konfirmation. Solen sken som en gud innan kvällen så vi drog med oss lite filtar, köpte ärter och jordgubbar + godis och mötte upp Sara och Ina + Jonas och sen låg man och slappade i Pumpviken - på en ö (: Så jäkla härligt och från den stunden välkomnade jag sommar 2010 till mitt liv!

Hade förresten konfirmation på torsag, har helt glömt att nämna det!
Fick allt det där basic man brukar få :: Pengar, smycken &. blommor.
Ja, sen fick jag ju det som jag verkligen önskat länge! Nämligen en systemkamera.

På tal om det så kan jag säga att jag kommer bli trög med att ladda upp bilder då jag väl bloggar eftersom jag mest fotar med en systemkamera nu och det verligen tar tid att sätta upp bilderna till bloggen pga. att bildernas filer är så stora .

Men några bilder kan man alltid låta er se!


- min pappa är gammal men söt! :D -



- turbo, ledsen för dålig kvalité, han sprang .. HÅRT -


- bara med ina kan det bli kul att kasta på en flaska och sedan fota den i luften .. -



- måste bara sätta in den här bilden igen, så jäkla fin! -


Nå, nu fick ni lite bilder =)
Skogsbilderna (bilden på min pappa, hunden och stubben) fotade jag dagen jag fick lite ryck och tog mamma och pappa med med hunden in till skogen så Charley skulle få springa fritt och springa av sig lite, vilket han verkligen gjorde. Tror det var på fredagen, dagen efter att jag fick kameran. Ville så jätte gärna gå i skogen och använda zoomobjektet som jag fick med.

Men nu tänker jag gå och sova så jag orkar fara till skolan imorgon efter mina lite mindre friska dagar.
Innan jag somnar tänker jag ta lite magmuskler, har levt på glass de senaste dygnet för halsen varit så sjuk .

Tänker förresten äta lite nyttigare nu innan the beach season börjar totalt. Inte för att det behövs och inte kommer man märka skillnad heller eftersom jag redan är så smal men kommer känna mej mycket fräschare och bättre med mig själv, haha. Lite mera grönt och lite mindre snabbmat och godis. Minska på läsk och satsa på vatten. Sånt där som man alltid borde göra men som man helt enkelt minskar med nu i dessa tider. Snabbmat och fetmat har verkligen blivit för vanligt. Usch.

Men nu och sova, har dedan varit för länge uppe. Vet inte varför. Eller jo, dels för att jag vet att jag inte kommer få sömn och dels för att jag helt enkelt väntat att en viss person ska logga in. Men nix. Nåja, denna gång står jag för skiten själv om jag kommer jätte sent till skolan. Det gör jag visserligen alltid men nu kan man inte skylla ifrån sig. This time, it is my fault.


- fick knät till skit efter turneringen som jag tror jag nämnde i ett tidigare inlägg.
Fick gå med tejp som stöd till knät under söndagen efteråt när man såg på fotboll -



- Hanna och hennes fräknige boy som jag inte vet namnet på ..... -


- bilden © Alle , men min sommar har börjat bra, helt enkelt! ;) -

.. OCH DET HOPPAR VI OCH HURRAR FÖR!


- alle ! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela