Marabo . welcome - to the place they call my life .

Vappen .

Publicerad 2010-05-01 17:33:39 i real life of .,

Måste säga att den bästa vappen i historien har firats igår !
Okei, kanske inte i historien - men den bästa vappen i mitt ännu väldigt
korta liv har i alla fall firats !


Blev då som de flesta andra att vara på stallörsparken i Ekenäs med somsagt en massa
andra !

Emma, Ela &. Gredde var mitt sälskap (skulle vara) men det blev nog så att man var på egna
äventyr .
Var mycket med Emmy &. Jessy innan de måsta hem och sen förstås med shack från ekenäs
och så hejade man på nästan alla man såg !
Var med Tessu &. Maria en ytterst kort stund också !

Natten tillbringades hos mig med min Emma och vi somnade snabbt .
Vi var så jävligt trötta att det inte var riktigt klokt .
Klockan var ju endå bara halv två när vi var hemma, mystiska saker ..
OBS > ennu mer mysko sak - mamma ringde mig inte på hela kvällen/natten och
gnällde att nu hem .
Hon och pappa sov när vi kom hem .
WIHU! Vi kunde ha varit ute hela natten . Härligt när man inte har hemtider på dagar som
VAPPEN . <3333

Just nu sitter jag utan Emma hos mig för hon är på egna äventyr.
Emma blir här ennu en natt och imorgon är det då kyrka och senare kanske planer
med Jenny ? <3

Men nu tänker jag ta och sluta blogga och ringa Emma .


marie <3 kossan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela