Marabo . welcome - to the place they call my life .

verkligen inte orkat blogga .

Publicerad 2010-05-15 12:40:09 i real life of .,

Haft så mycket annat att tänka på .

Idag är det innebandy turnering och man får se hur det går för  just nu
verkar det inte vara så på den ljusa sidan för vårt lag ..

  • första målvakten - borta
  • andra målvakten - borta
  • en back - borta
  • en center - borta
  • ina - allergi
  • jag - förkyld
ja, det här kommer ju nog gå jätte bra ! <3

men nu måste jag packa med mina saker till turneringen och se till att få lite föda i mig!


Haha, älskar den här bilden på Faruk! Bara för att den är jävligt rolig :D
(Jag satt inne i en bild och fotade .. Och ute regnade så det är vatten på rutan,
så han är inte svettig om någon får för sig något i den stilen :'D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela