Marabo . welcome - to the place they call my life .

wiu .

Publicerad 2010-05-19 21:27:38 i real life of .,

Har verkligen haft en rolig dag idag. Knäppte många bilder och skrattade magmusklerna av mig. Blev tyvärr lite trött mot slutet eftersom jag inte ätit något sen skolan om man inte räknar med lite pizza jag fick utav sötaste Wroom, aka. Emilia!

Soffi kunde inte komma för hon skulle vara barnvakt til sin lillasyster och Gredde kom inte heller. Men jag, Ina och Ela hade verkligen askul! Haha, man kan verkligen inte ha så rolit med en trampolin och en kamera. Nej nej, säger då det - det går nog bara med dessa flickor! Verkligen.







Ja, ser väl lamt ut men svårt att fotografera under skrattattacker. HAHA.
Men nu tänker jag ta och börja gå och sova. Behöver nog lite sömn - eftersom man kanske inte är full frisk än ..

Förresten så är jag lite i skiten eftersom jag tydligen har religionprov imorgon och boken har ju varit med hem så där som den brukar. Härlit . Blir väl att snabbläsa genom styckena på rasterna etc. Men egentligen tycker jag inte att religion är så svårt. Fick ju 9½ i religion - inlämningsuppgiften om Martin Luther förra gången.

Nu när vi är inne på vitsord så är jag annars helt nöjd men dagen idag eftersom jag fick ut mitt, Inas och Emmas grupparbete. Fick 10- i mitt. Verkligen nöjd! Vårt föredrag var så jäkla långt när vi berättade om det i klassen, och vi scannade ändå bara igenom texterna. Vi hade verkligen skrivit mycket! Nästan ingen negativ kritik stod det på bedömningspappret utav läraren, kul!

Men ja, nu tänker denna jäkel gå och sova.

- fråga inte -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela