Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ a shoulder to cry on

Publicerad 2010-11-28 00:16:57 i real life of .,

Ja, alltså. Idag till lilla jul har vi haft besök hela kvällen.
Som sagt var det mina gudföräldrar och deras döttrar.
Vi har haft det riktigt mysigt med massor med god mat - tack mamma!

Klockan tolv (rätt så nyligen alltså) for jag ut snabbt med Emil och Jay..
Eller Jay for nästan genast hem - men ihan sama .
Vi var uppe vid Euromaster och försökte få tag på fyllot Vidolf .
Men eftersom man inte fick någon reaktion per telefon pga den höga musiken
- så gav vi upp och jag började traska hemåt kvart före ett.
Har haft en helt trevligt lördag. Eller egentligen så ville jag inte spendera den så här
med alla inbjudningar överallt. Men vad gör man inte för familjen, ibland?


Just nu sitter en fet katt på mitt knä och trycker klorna in var  femte sekund i mina ben
medans jag liker nörd på facebook och andra sidor i ett rum fullt med levande ljus och
några rökelser. Gissa om det är mysigt !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela