Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ back in business, coming out from the darkness

Publicerad 2010-11-21 19:16:55 i real life of .,

Här är man igen. Bestämde mej för att ta mej i kragen for once in my life och BLOGGA.
Medan jag haft min otroliga bloggtorka har det både hänt mycket men endå lite att skriva om.
Tänker anyway ta upp en höjdpunkt. Vet ni hur roligt det är att göra det här;
För er som inte fattar något av filmen så är det så här vi har gjort:
  • hittat en väg mitt i skogen där det inte kört bilar
  • tagit Emils coola mönkia - fyrhjuling
  • skaffat fram två pulkor
  • och fyra frivilliga galningar
Ja alltså - vi har då satt fast pulkorna i fyrhjulingen och kört runt i snön som ligger som ett tjokt täcker över hela Finland. Har inte haft så roligt på länge som den dagen vi gjorde det! Woho.
Men nu ska jag njuta med MTV och en fruktsallad innan jag hoppar in i duschen. Hörs sen.
- feik smile -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela