Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ dreams only last for a night

Publicerad 2010-11-28 22:53:12 i real life of .,

Idag har jag blivit väckt av otåliga Ika, Vidde och J.
Efter många om och men steg jag upp, gjorde mej klar och hamnade upp i Evald's.
Efter en stunds nolife där så for jag vidare med Ika hem till henne. Medans Ika var i duschen
chillade jag med hennes nya hund, Kimi och hennes antika dator, Trögo :)
Efter en stund där blev det stan. Jackass 3D var på menyn.
Filmen ägde, enligt mej! Kunde inte sluta skratta, känna deras smärta
eller var äcklad genom hela filmen.Om ni klarar av kukar, spyor och skit
- så rekommenderar jag filmer, helt klart!

ps. Knoxville och Steve-O är heta .. ps2. ja, jag skäms.


Imorgon blir det att klara av skolan, klara av ett hälsokunskaps förhör
med nöd och näppe eftersom boken blev i skolan och efter det att orka
dra sej till träningarna. Jag suger på att gå till träningarna.
Skolkar all the time. Shit happens.


Borde egentligen gå och sova. Men tror jag istället efter duschen börjar se på en film.
Skräckis > "Pahan Sanansaattajat" på finska.
Nu suger det att vara singel. Hela rummet lyser upp av härliga julljus och levande ljus.
Vet ni hur mysigt det är?

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2010-11-29 15:09:13

Min innebandymotivation har inte heller varit riktigt på topp nu den senaste tiden ._.

bajs . <+3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela