Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ i was gonna clean my room until i got high

Publicerad 2010-11-25 22:52:14 i real life of .,

JAAAAAAAAJA. Bloggade inte igår - vet inte varför. Orkade inte sätta på internet då jag skulle börja.
Om jag minns rätt. Hehe.
I alla fall, igår åkte vi igen efter mönkiän. Men nu med rattkälka. Det var skoj.
Gårdagen var annars rätt så lugn, mörk och otroligt kall.


Idag hade jag i skolan religionsprov. Gick helt hyfsat. Kunde ha gått mycket bättre
men också tusen gånger sämre.
Jobbade till och med helt okei på matematiken idag - säger vi ..
Plus att jag nästan hann i tid till skolan - nästan !


Imorgon händer det inte mycket. Har pratat lite med  en viss person
så det blir kanske att dricka hemma hos en annan. Höhö. Lite hemligheter här nu ..
Men om det blir som man önskar att det skulle bli så skulle det faktist
vara en otroligt lyckad fredag.
Imorgon är det även julgatansöppning - så skall kika in dit kort.
Julen närmar sej, gott folk!


- jag och fredrik - länge sen -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela