Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ jag är en bimbo tjej

Publicerad 2010-11-29 15:29:21 i real life of .,

Idag blev jag hemma från skolan.
Tyckte med pappa att det är bäst att jag är borta en dag innan
min förkylning bryter ut totalt och jag är hemma en vecka .
Igår natt - innan jag skulle och sova lyckades jag fälla ett ljus.
Som ni säker kunde räkna ut inkluderade det mycket stearin.
Stearin flög över hela min "teknik-hörna", höhö.
Min printer tog det mesta - tack du var stark ♥ -, mitt golv, min vägg,
jag själv, mina kläder, min plattång (skandal), mina två stolar och jag tror det var allt.
Lite före det hade jag ju till och med lyckats bränna håret.
Kanske borde mitt beroende för ljus borde avslutas ?
- ditt jävla vinröda fan ! -
Har nu fixat med lite foton och satt in det i ramar.
Här någon dag skall jag med pappa till butiken och inhandla en hel hög.
Men först måste han skaffa mera färg till printern
- ja, min printer fungerar ennu ! :D
Men nu borde jag kanske packa på mej kläder och dra mej ut med hunden.
Behöver lite frisk luft genom ett filter, snabbt ..


- den sötaste hunden man sett &. en trevlig skjorta
som resulterar en söt mage ♥ -

ps. bloggen stärvar (eller kanske den inte vill jobba med google chrome)
så jag får typ inga mellanrum i inläggen. Bara ibland.
Det stör mej - och gör det svårt att läsa , sorry .

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-05 12:47:32

Vrf har du skrivit som om detdär skulle vara din hund ?:O

Postat av: Marie; svar

Publicerad 2010-12-06 23:16:28

det har jag väl inte? skulle det inte då stå ''min hund'' ?

Får väl tycka att min kompis hund är den sötaste man sett? Roxy är ju inte precis ful så ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-07 15:31:24

Nej,men du skrev nu ska jag gå ut med hunden. Och sedan har du en bild på Roxy och dej ? Enligt mig är det lite opassande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela