Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ another girl with her finger

Publicerad 2010-10-27 21:00:00 i real life of .,

Haloja! lovade ju att blogga ordentligt de närmaste dagarna och här sitter jag nu. Man håller ju vad man lovat till bloggen, huh? ;)

Just nu sitter jag och pumpar Hakuna Matata fullt på min spotify. Blev också så inspirerad av G - som jag och Ika annars tog en kaffe med idag - och sparade lite Eddie Medusa på spotify-listan. Haha, nu kan man höra på Volvo dagarna i ända! Jätte intressant, right?

Annars har det inte hänt mycket. Varit ute för dej mesta. Idag vann jag som exempel på en spelmaskin 30€. Smakade riktigt bra. Kan man betala av lite skulder. Thihöhää.

På gymnastiken idag spelade vi innebandy. Gjorde en hel del mål. Många fula och många snygga. Pihi. Hade på laget sniperx2 > Vili, Emma, Soffi och Jay the Gay! Yeppyepp.
Imorgon har jag skolinnebandy - alltså vår skola har ett innebandylag som vi sen ska på nån skolturnering med .. Skulle egentligen inte ens vara där om inte Sebbe (läraren) frågat mej personligen med - haha. Men joo, så slutar först fyra imorgon, och halv sex har man riktiga träningarna! Hoppas bara mitt lår blivit bra tills dess. Har nån muskel som dragit ihop sej lite - tar rätt så sjukt, faktist.

Har annars märkt att jag är en blond invalid. Är det inte knäna som är dåliga - är det vristen. Om inte vristen - låren. Om inte låren - ryggen. Om inte ryggen - axeln. Om inte axeln - nacken. Och så vidare! Plus att mitt immunförsvar suger - så är rätt så ofta sjuk också. And that's not funny, at all!

Jaja, har annars egentligen match på söndagen med juniorlaget i innebandyn. Vet bara inte om jag kommer kunna spela - har ju ingen licens för tillfället - eftersom jag nyligen då började pånytt. Sugigt. Men ska försöka fixa det!


--


Men nu ska jag ta och avsluta min lönlösa bloggning. Blir bara långt, för långt och ingen orkar ju läsa .. :D
Skall tidigt och sova idag, måste bara avsluta med min vanliga "natt-träning"
  • 200 magmuskler
  • 100 ryggmuskler
  • 20 armhävninga
  • 100 knäböj
  • 50 'saxar'
  • ibland dedär "ligger-på-sida-och-lyfter-ena-benet-åt-gången-sakerna"
Höhö. Jag är sjuk - i huvudet.

http://svt.se/content/1/c6/34/33/35/ARTIKEL_armhavningar.jpg

- gammal bild, stor t-skjorta -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela