Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ doctor doctor, please- don't you know - I'm going fast

Publicerad 2010-10-13 22:47:51 i real life of .,

Hej igen och jag är ledsen ..
.. för den assugiga bloggningen!

Men har verkligen inte haft tid att blogga.
Dagarna har gått ut på härligt sällskap och överdriven användning av moped utan körkort. Har hållt på med min skoter på alla möjliga sätt och vis.
På tal om min skoter, den har nu ett namn!
» Torvald » Tor » Turbo-Tor !

Tor har ju då en bror, nämligen Tage » Teho-Tage. Familjen borde öka sej ennu med en moped så länge Anna döpt sin skoter. Btw - hag och anna har likadana skobootterin ;) liksom, samma modell :) Men olika färger etc.

Jaja, men andra nyheter - idag fick jag ut mitt engelskaprov - tror inte jag kunder vara emr besviken » 9- . Sugigt. Ville verkligen ha ens en ren 9a. Men jaa - inte gör det så mycket. Ett prov hit och dit. Imorgon får vi säkert ut franskaproven. Det vill jag verkligen inte. Gick så otroligt dåligt. Tänker bara fråga Monica direkt om jag får ta om det. Hade haft det lite tungt hemma så jag inte kunnat läsa som jag ville. Men ja, inte har jag ju rätt till nån egen behandlig för det - men vi får se vad Monica säger :)

Men ja, imorgon går väl planerna ut på det att fara till skolan med Ika och Turbo-Tor och efter skolan hem och tvätta heta kära Torvald! Får nu se hur det går - vi hittar endå alltid på något annat. Tror vi måst och tanka imorgon också något smått.

Men nu ska jag i duschen sen crasha sängen. Har inte varit så här trött i mitt liv. Haha :)

Ajo, var idag också på en kaffe/kakao/te/photoplay-maraton med Ika, Svante &. G. Tack för trevligt sällskap!

Men ja, nu och sova. Günätt.


- nagu sommaren -10 ft. Anna ♥ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela