Marabo . welcome - to the place they call my life .

☆ drink up, fall down - we'll do it all again

Publicerad 2010-10-15 15:17:19 i real life of .,

Heissan världen. Idag är Marie på GOTT humör! Händer rätt så sällan har jag märkt - sablars drama överallt och helatiden, right?
Nåja, dagens tipptopp humör beror på » HEMMAFEST!

Nåjo, men dagens planer är ju då dessa;
Först kaffe med Ika, Svante &. G. Sedan hem och laga sej lite mer 'festlig' och sist men inte minst - hem till Emil och dricka sönder levern!
  • 6 st gin
  • 1-3 breezers
  • SHOOOOOTS (!!)
Detta kommer min lever få ta itu med. Verkar inte vara något mycket - men jag är en klen tjej med liten kroppsmassa - så räcker nog bra för mej, höhö.

Ska efter festen hem och sova med Ika &. Anna. Haha, mammas ord när jag berättade om festen var "inte för mycket starkt sen". Chill! Mamma har blivit mycket mer lätthanterlig efter att hon fått reda på om att jag röker och så, tycker ju att det borde vara andra vägen? Men what ever ..

Noju, imorgon så har jag väl inga speciella planer. Hinner nog planera det mer idag.

Men nu ska jag pumpa musik och äta lite mat. Dagens meny, spenatplättar. Kulkul, tänk om man spyr ikväll? Då är ju spyan grönt, gr8! Fyfäään. Men ju, nu ska jag leta fram lite pengar så man får tobak och dricka.


- sara &. jag på emils fyrhjuling (mönkiä) på greddes hemmafest, tidigt -

ps. NI BARA MÅSTE LYSSNA PÅ 'ZERO TO HERO' - NI VET DEN FRÅN HERCULES?
DEN ÄR BÄST! HAHA. TAGAAAAAAAAH!

Kommentarer

Postat av: duvetnog.

Publicerad 2010-10-19 20:52:40

hörrdu marie! Vill bara säga åt dig såhär när jag läser din blogg,att jag inte visste att du tappat vette sådär mycket... RÖKER o DRICKER som nån liten lissu. Nej stackarn endå,väx upp! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela